Olenko kävellyt "onneni" ohi?

Vierailija

Olen 23-vuotias työelämään siirtynyt nuori nainen. Työskentelen naisvaltaisella alalla, joten työpaikalta en tule itselleni miestä löytämään. Olenkin tullut siihen tulokseen, että olisi pitänyt hankkia poikaystävä jo lukiossa. Siellä, kun näki ihmisiä joka päivä ja sai tutustua rauhassa. Ja nyt asia on jäänyt vaivaamaan ja pahasti.

Poika, jonka kanssa tanssein vanhojentanssit oli selvästi ihastunut minuun myös abivuoden jälkeisenä kesänä. Ja no sinä kesänä hän yritti lähestyä minua maksamalla minut sisään paikalliselle seurahuoneelle, mutta en koko siellä olon aikana puhunut hänelle mitään. Sanoin vain kaverilleni, joka asiasta kysyi, että jos hän (siis minuun ihastunut poika) haluaa puhua tulkoon juttelemaan minulle. Olin samaisena iltana kuski kaveripojilleni ja heitimme myös minuun ihastuneen pojan kotiin. Matkalla hän vihjaili kaikenlaista, mutta esitin tahallani "tyhmää", sillä en ollut häneen ihastunut vaan minusta hän oli samalla viivalla kaveripoikieni kanssa.

Jostain syystä olen alkanut nähdä tästä "pojasta" unia, joten hän on ajatuksissani. Minun tekisi mieli kysyä, että mitä hänelle nykyään kuuluu, mutten tiedä kehtaanko. Emme siis ole nähneet toisiamme kuin muutaman kerran lukioajan jälkeen vilaukselta. Mitä minun pitäisi tehdä? Tai mitä sinä tekisit jos olisit minä?

Kommentit (4)

Vierailija

No kysy ihmeessä mitä hänelle kuuluu. Voithan laittaa viestin vaikka facebookin kautta. Eihän siinä nyt mitään hävettävää ole!!!

Vierailija

No kysy ihmeessä mitä hänelle kuuluu. Voithan laittaa viestin vaikka facebookin kautta. Eihän siinä nyt mitään hävettävää ole!!!

Vierailija

Sanon vaan että ihan turhaa vatvoa menneitä. Katso tulevaisuutta kohti, äläkä menneisyyttä . Kyllä niitä miehiä muualtakin kuin lukiosta löytyy, silloin ollaan kuitenkin vielä aika lapsia. Ei niitä miehiä töistä löydy, lähde katsastamaan mitä ulkoa löytyy, baareista, harrastuksista jne.

Vierailija

Et mitään menetäkkään jos kysyt mitä kuuluu! Sinuna kysyisin ja jos ei natsaa, niin sitten uutta matoa koukkuun :D Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat