Artikkelista: Junnaako paino? – 5 vinkkiä pattitilanteeseen

Kommentit (4)

Vierailija

Oliko noissa vinkeissä jotain mitä ei ollut jo yleisesti tiedossa? Ja voisinpa vielä lisätä senkin että tammikuun alussa aloiten elämän muutoksen ja siirryin vähärasvaisenpaan ruokavalioon ja lenkkeilin. No tuloksia ei oikein tullu ja alkoi kyllästyttää koko touhu, otin sitten laihdutuskaveriksi orlistat sandozin joka on ihan reseptivapaa apteekista saatava laihdutuslääke. Paino alkoi pudota kun yhdistin sen ja terveelliset elämäntavat. Nyt olen laihtunut 6kg ja eikä mitään ole tullut takas. joten kai poppaskonsteillakin voi saada apua.

Vierailija

Rasvattomaan, upeaan kroppaan ei ole oikotietä: joko olet sellainen luonnostasi tai sitten sitoudut elämään askeettisesti: urheilet 5-6 x viikossa ja syöt harkiten. Kaikkea SAA syödä, mutta harvoin mässätä. Syöt peruskevyesti koko ajan siten, että saat kaikki elimistösi tarvitsemat ravintoaineet. Syön kaikkea ja ravaprosentti on 17%. Olen 44-vuotias ja upeassa kunnossa, kroppa kuin 25 vuotiaalla. Päätin 15 vuotiaana valita "kaidan polun" ja se kannatti.

Tiina

Itse olen pyrkinyt noudattamaan tuota ensimmäistä vinkkiä. Hiljaa hyvä tulee. Kaloreiden saantia ja kulutusta olen pyrkinyt seuraamaan täältä: http://www.kaloritaulukko.com (siis korkealla tasolla - en jokaista kaloria laske, jotta mielenterveys säilyy ;)). Hyvin on toiminut tähän asti jo parin vuoden ajan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat