Artikkelista: Voiko mies näytellä orgasmin? – Asiantuntija vastaa

Kommentit (6)

Vierailija

Orgasmi ja siemensyöksy ovat kaksi eri asiaa. Edellinen on näyteltävissä helposti ja sitä tapahtunee aika paljonkin. Ehkä pettymys monille naisille mutta niin se vaan on.
Kumin kanssa on se siemensyöksykin helpompi näytellä. Joskus sitä vaan kyllästyy touhuun ja haluaa lopettaa muttei ikäänkuin kesken koska se on kohteliaampaa näytellä. Voi vaikuttaa haittaavasti väleihin jos vaan lopettaa ja toteaa ettei huvita enää..

Vierailija

On tullut näyteltyä kyllä orgasmi jos toinenkin. En oikein osaa sanoa miksi, mutta olen ajatellut että parempi tulla kun jäädä rannalle =)

Vierailija

Öh, käsittämätöntä minusta että tarvitsee mitään teeskennellä. Itse olen ihan puhumalla sanonut että ei tänään onnistu. Mikä siinä on niin vaikeeta?

Vierailija

Miksi teeskennellä? Siksi että se nyt vaan on helpompaa vähän näytellä kuin selitellä loppuyö pettynyttä itkua tuhertavalle naiselle kuinka hän on ihana ja seksikäs ja haluttava vaikkei nyt juuri nalli palanutkaan väsymyksestä tms. johtuen.

En ole tuota parisuhteessa tehnyt, mutta joillekin yhden yön tutuille kyllä. Ei siinä kukaan mitään häviä.

Vierailija
Vierailija

On tullut teeskenneltyä kortsu päällä, eikä huomannut nainen yhtään mitään.

Nainen vain ihmetteli ,että tulipas vain vähän kun edellisellä edes säiliö täyttyi ja pystyi heiluttamaan kortsua sen ukon naamalla - kun nauroi vauvamehujen olevan matkalla jääkaappiin 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat