Sami ja Varpu Hintsasen poikkeusliitto kesti Samin juomisenkin: ”Olen ryypännyt kaksi omakotitaloa”

Sami ja Varpu Hintsasen poikkeusliitto kesti Samin juomisenkin: ”Olen ryypännyt kaksi omakotitaloa”

Varpu ja Sami HIntsanen ovat olleet toistensa tukena läpi vaikeiden vaiheiden.

Yksi Varpu ja Sami Hintsasen suhteen alkuaikojen vaikeista asioista oli Samin alkoholinkäyttö. – Olin menossa kovaa vauhtia isäni tietä. Hän kuoli viinaan viisikymppisenä, Sami muistelee elämäänsä ennen Varpun kohtaamista.Lue koko juttu

Kommentit (13)

suhteellista

Aika monet ovat hävittäneet parin omakotitalon verran rahaa lomamatkoihin ja muuhun turhuuteen, mutta sitä omaisuudentuhlausta ei paheksuta samalla tavalla kuin hauskanpitoa etanolin kera...

Vierailija

Voi voi tuttavani veli joi hyvän työpaikan Finnairilla ja asuntonsa sekä muun omaisuuden ja nyt juo myös vanhan äitinsä pienen eläkkeen. Hoitoon ei lähde jos lähtee niin aina karkaa. Surullista mutta totta. Mutta onneksi Samille tuli järki ja löysi rakkauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juoppo aina juoppo ei pysty paranemaan milloinkaan jos ei ole halua. Itseltään kaikki lähtee.

Omiaanhan juo. Perintötekijöitään ei voi valita.

Ei riitä ymmärrys

Hirvittävä myötähäpeä Varpu. 

Miten te jaksatte tyrkyttää itseänne somee ja lehtiin. Mainostaa uraanne lapsen kuolemalla.

Tepa1

suhteellista kirjoitti:
Aika monet ovat hävittäneet parin omakotitalon verran rahaa lomamatkoihin ja muuhun turhuuteen, mutta sitä omaisuudentuhlausta ei paheksuta samalla tavalla kuin hauskanpitoa etanolin kera...

Lomamatkat eivät ole turhuutta, vaan elämän suola. Hyvä syy tehdä paljon töitä, että pääsee sitten loman koittaessa johonkiin ihanaan lomakohteeseen. Vähintään pari-kolme kertaa vuodessa on päästävä reissuun. Tämä vuosi on poikkeus, nyt ei reissata. Toivottavasti jo ensi keväänä pääsee.

Kyllästynyt

Ei riitä ymmärrys kirjoitti:
Hirvittävä myötähäpeä Varpu. 

Miten te jaksatte tyrkyttää itseänne somee ja lehtiin. Mainostaa uraanne lapsen kuolemalla.

Kyllä pitää todella olla julkisuuden kipeä, kun joka paikassa pitää lärvin olla esillä ja lapsen kuolema on asia, jolla koko ajan ratsastetaan.

Vierailija

En voi kuin kunnioittaa tuota naista joka kestää. Minä en jaksaisi tuollaista meininkiä vaikka monen monessa paikassa sinnikkyyttäni ja vahvuuttani olenkin päässyt näyttämään.

ehhehehe

ehhehe kirjoitti:
Höpöhöpö, ei yksi ihminen vuodessa juo 200 000, siinä on aika reippaasti tarjoiltu tai osteltu kalliita juomia.

Niin siis jos on sellasia rahoja menny niin se on tuo toinen vaihtoehto.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat