Tähtibloggaaja Johanna Alvestad kertoo lapsettomuuteen liittyvistä häpeän kokemuksista: ”Nolotti, miksi mie en onnistu, kun kaikki muutkin”....

Tähtibloggaaja Johanna Alvestad kertoo lapsettomuuteen liittyvistä häpeän kokemuksista: ”Nolotti, miksi mie en onnistu, kun kaikki muutkin”....

”Minulla ei käynyt mielessäkään syyttää lapsettomuudesta Olavia. On vain pakko hyväksyä, ettei kaikkea voi saada”, Johanna Alvestad sanoo.

Johanna Alvestadin ja puoliso Olav Lauvdalin haave yhteisestä lapsesta ei toteudu koskaan. Uusperheen surua on vähätelty kysymällä, mitä pari murehtii, heillähän on jo lapsia.Lue koko juttu

Kommentit (9)

Vierailija

Noilla rahavaroilla olisi saanut spermapankkivierailun sellaiseen maahan jossa onnistuu. Jos todella olisi halunnut lapsen. Vaan eikö se sitten olisi ollut niin "oma"?

Vierailija

Itse täysin lapsettomana en vain voi ymmärtää ihmisiä jotka ovat kuitenkin saaneet jo useamman lapsen ja silti kärsivät lapsettomuudesta. Itse olisin ikuisesti onnellinen edes siitä yhdestä... Tuntuu, että ihmisille ei riitä enää mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei voi kun ihmetellä

Todellakin; kun mikään ei riitä! Itse yhden poikalapsen äitinä ajattelen, että häpeäisivät edes naukua "lapaettomuutta" 4 lapsen vanhempina, kun on niin monia hyviä ihmisiä joille ei ole suotu sitä yhtäkään!

PeeKoo

Miksi haluta lapsia vaari ikäisen miehen kanssa ? Ja jos on jo lapsia entuudestaan niin eihän silloin kärsitä lapsettomuudesta !!! "Äly hoi älä jätä"

Vierailija

Kummastelen tuota "mie"-kieltä tässä artikkelissa. Johannahan ei ole aiemmin (mielestäni) julkisesti käyttänyt sellaista. Samoin kummastelen sitä, että yhteinen lapsi oli "projekti", ja kun sitä ei tule niin siirrytään seuraavaan "projektiin". Olisiko blogin vierailijamäärät tipahtaneet, kun nyt kalastellaan enemmän kaloja ihan Me Naisten -sivuilla?

Vierailija

En ymmärrä miksi pitää perustaa perhe uudestaan vauvahaaveineen, kaikkineen. Eikö aikuiset ihmiset voisi elää vähän jo toisilleen ja itselleen, ei tarvitse vaipparallia ja valvomista elää uudelleen. Isä on jo pappa ikäinen ja Johannakin jo lähes 40 v. Luonto tulee tässä vastaan, on luonnollista että lisääntymisikä meni jo. Iloitkaa teidän lapsista, joita teillä jo on. Tukiperheenä toimiminen olisi hyvä idea!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kummastelen tuota "mie"-kieltä tässä artikkelissa. Johannahan ei ole aiemmin (mielestäni) julkisesti käyttänyt sellaista.

Puhuu kyllä Kotkan murretta, tosin siellä ei puhuta mie-kieltä, kuten joku tuossa jo mainitsikin.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat