12 rautaista syytä syödä täysjyväviljaa: ”Ilman täytyy oikeasti miettiä, mistä saa tarvittavat ravintoaineet”

12 rautaista syytä syödä täysjyväviljaa: ”Ilman täytyy oikeasti miettiä, mistä saa tarvittavat ravintoaineet”

Leipä ei suinkaan ole ainoa täysjyväviljatuote.

Täysjyväviljatuotteista on iloa niin vatsavaivojen kanssa kuin painonhallinnassakin. Ravitsemusterapeutti listaa kymmenen muutakin syytä, miksi niitä ei kannattaisi karsia ruokavaliostaan.Lue koko juttu

Kommentit (2)

Vierailija

Noilla ohjeilla sairastuu varmasti.

Kuka noita oikein laatii?

"Pidä verensokeri koholla pitkään", jolloin verisuonia vahingoittavaa insuliinia on verenkierrossa pitkään jne...

Vierailija

Minun keliakiani alkoi oireilla jo puolessa välissä listaa...

Kymmenen vuotta sitten todettiin melkein täysin tuhoutunut suolinukka, enkä oikein kestä edes kauraa. Ei kuitenkaan harmita, sillä en koskaan ennen diagnosia voinut muutenkaan sietää ruisleipää tai esim. kaurapuuroa. Jos jotain kaipaan niin mannapuuroa ja joitakin leivonnaisia.

Ja ihan hyvin sitä pärjää ilman viljojakin. Syön lähinnä luontaisesti gluteenittomia ruokia, eikä esim. ummetusta ole ollut koskaan. Saan rautani ja proteiinini lihasta  ja kuituni ja hiilihydraattini juureksista, vihanneksista ja hedelmistä.

Melkoinen Leipätiedotuksen mainos siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat