Kommentit (9)

Vierailija
Vierailija

En ymmärrä. Kuurilla pitäisi välttää teetä mutta ohjeissa lukee että juo teetä :D

Pitää juoda yrttiteetä ja välttää mustaa teetä.

Mayyou
Seuraa 
Liittynyt1.5.2013

yrttiteehän ei ole teetä, vaan ihan eri asia. yrttitee voi olla melkeinpä ihan mitä vaan kasvia tms. mutta tuo veden lipittäminen mua hämää. sitä tuputetaan aina jossain mukamas hirveän terveellisenä. Mutta monissa tutkimuksissa on todettu että liika veden juonti on pahaksi. Ja elimistö kyllä tietä milloin sitä nestettä tarvitaan ja ilmoittaa siitä niinkin yksikertaisella viestillä kuin jano. :D

Vierailija

Joopa joo, ihmedieetti joka perustuu nesteenpoistoon eikä rasvanpolttoon tai pitkäikäiseen laihtumiseen. 

Ainoa, joka todellisesti laihtuu on lompakko.

Vierailija

Hoikistuin Detox-kuuria, Pascoe-jauhetta ja kevyttä ruokavalioa käyttäen sekä kävelyä lisäten kahdessa kuukaudessa 5-6 kg. Enempää minulla ei ollut tarvetta laihtuakaan. Olin laiduttaessani 49-vuotias.

Vierailija

Olen kirjoittanut viimeisimmän kommentin 4.5.2014.

Lisään kommentoiden tekstiä:

"Joopa joo, ihmedieetti joka perustuu nesteenpoistoon eikä rasvanpolttoon tai pitkäikäiseen laihtumiseen. 

Ainoa, joka todellisesti laihtuu on lompakko."

Monilla onkin liikaa nestettä, turvotusta siis, eikä rasvaa! Kun säilyttää terveellisemmän kuurin aikaisen ruokavalion turvotus pysyy poissa - ja selluliitti :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat