Miehen seksikkäin osa kropasta?

Vierailija

Mikä on mielestäsi miehen seksikkäin ruuminosa ja miten esille tuotuna?

Miehen treenattu ja pyöreä peppu on seksikkäin ruuminosa. Seksikkäimmillään on sillain, et mieheni lukee kirjaa sängyssä maaten mahallaan stringeissään. Sen peppu tulee stringeissä parhaimmiten esille ja minähän ne stringit sille olen ostanut. Eipä turhaan ole urheillut ja salilla ollut. ;)

Hälle ostin:
http://www.internationaljock.com/v3/prld.xlg?partno=52853&width=386&view=img4

Kommentit (9)

Vierailija

ymmärrän edes hivenen miehen takaliston olevan jonkun mielestä seksikkäin osa mutta naputtelemasi: "Seksikkäimmillään on sillain, et mieheni lukee kirjaa sängyssä maaten mahallaan stringeissään. Sen peppu tulee stringeissä parhaimmiten esille ja minähän ne stringit sille olen ostanut. Eipä turhaan ole urheillut ja salilla ollut." tämä jos mikä kuulostaa inhottavalle ja tuo linkkisi kuva miehen arsesta stringeissä on inhottava tai mitä se muutakaan voisi ollakaan.. 

sun viestis tulee saamaan peukkuja alaspäin, muut ovat ainakin hiljaa kanssani samaa mieltä. uskon saavani peukkuja ylöspäin. lempiosani on miehet kämmenet/sormet.

Vierailija
Vierailija

ymmärrän edes hivenen miehen takaliston olevan jonkun mielestä seksikkäin osa mutta naputtelemasi: "Seksikkäimmillään on sillain, et mieheni lukee kirjaa sängyssä maaten mahallaan stringeissään. Sen peppu tulee stringeissä parhaimmiten esille ja minähän ne stringit sille olen ostanut. Eipä turhaan ole urheillut ja salilla ollut." tämä jos mikä kuulostaa inhottavalle ja tuo linkkisi kuva miehen arsesta stringeissä on inhottava tai mitä se muutakaan voisi ollakaan.. 

sun viestis tulee saamaan peukkuja alaspäin, muut ovat ainakin hiljaa kanssani samaa mieltä. uskon saavani peukkuja ylöspäin. lempiosani on miehet kämmenet/sormet.

lievä nihkeys tolla edellisellä... Ihme ettei vastannut että sisäinen kauneus :D... Mun mielestä miehen peppu on just hyvä ja noi stringit tosi kiihottavat.

Vierailija

Hei.......mikään ei ole niin seksikästä kuin pitkä sopusuhteinen leveäharteinen hoikkalanteinen mies suoraan suihkusta tai saunasta kosteine hiuksine pyyheliina lanteillaan....♥

Vierailija

Mies on seksikkäimmillään hienot vaatteet päällä. Stringit eivät sovi edes atleettistrippareille. Miehen perse on ruma, meillä naisilla nätimmät. Käsivarret ja olkapäät ovat sekskikkäin osa mut yöks jollekin hihattomille. Naisilla on hieno oikeus paljastella itseään tätä oikeutta en miehille antais.

Vierailija

Kaunis ja yhtäaikaa komea ympärileikattu kulli. Iloinen hymy suudelmien lomassa. Kauniit silmät pitkillä ripsillä. Ihana mies <3

Vierailija

kaikki olemme täällä sitä mieltä että stringit miehellä ovat rumat. miehen takapuoli on ruma tai ei ainakaan seksikäs tai kiihottava. stringejä käyttävä mies on naisellinen exhibitionisti. sellaisesta miehestä tulisi erota. naisille sopii paljastavuus ja niukkuus, naisen tulee esitellä itseeä EI MIEHEN. miehen miehekkäät nenä ja silmät ovat seksikkäimpiä. ;) 

Vierailija
Vierailija
Vierailija

lievä nihkeys tolla edellisellä... Ihme ettei vastannut että sisäinen kauneus :D... Mun mielestä miehen peppu on just hyvä ja noi stringit tosi kiihottavat.

Pakko kysyä, oletko mies vain mies, joka tykkää miehistä voi olla tuota mieltä? :) Menaisistakin inhoaa miehillä 99% stringejä, mielummin katson toisia naisissa pikkustringeissä sievissä pepuissaan kun miehet pyöreää treenipeppua niissä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat