Kommentit (6)

Vierailija

"Panokarhu"- Jyystät kuin kani pitkin turuja ja toreja. Turussa on sinun takia kehitetty sanonta "Aura jyystö", koska käyt hommiin aina aurajoen rannalla.

Aika osuva kuvaus :)

Vierailija

Pandakarhu

Olet panda, jota uhkaa sukupuuttoon kuoleminen hiljaisen seksi­elämän takia. Olet sinkku eikä seksi kiinnosta sinua. Sinua raivostuttaa, että seksi on esillä kaikkialla ja koko ajan. Itse et puhu siitä edes lähimpien ystäviesi kanssa, ja kun entinen miesystäväsi joskus muinoin sanoi jotakin puolituhmaa, tunsit olosi vaivautuneeksi. Sinusta elämä sujuu vallan mainiosti ilman orgasmejakin.

Johtuukohan nunna-asenteesi ja kiinnostuksen lopahtaminen kuitenkin siitä, ettei sopivia ehdokkaita ole ilmaantunut aikoihin? Sinusta seksi ja tunteet ovat erottamaton parivaljakko etkä koskaan hyppäisi sänkyyn ilman, että olisit vakuuttunut kumppanin rakkaudesta. Paheksut ihmisiä, jotka lähtevät puoli­tuttujen matkaan baarista.

Tarkista asenteesi: kannattaisiko relata vähän ja suhtautua hommaan leikkisämmin? Baaristakin voi löytää parisuhteen, ja toisaalta yli 19-vuotiaat miehet kauhistuvat, jos höliset tunteista heti ensialkuun. Ota rennosti äläkä analysoi liikaa.

----

Kuvaa muuten minua ihan hyvin paitsi, että olen 28-vuotias heteroromanttinen aseksuaalimies enkä minä pahkesu muita, jos hekään eivät paheksu minun seksitöntä elämääni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat