kalorilaskurit ja ruoka

Vierailija

Hei,

Olen jo pidempään liikkunut aktiivisesti, käymällä kuntosalilla ja jumpissa noin 4 kertaa viikossa. Joskus jumppa- ja salipäivä saattavat osua samalle päivälle. Jumpat, joissa yleensä käyn ovat korkeasykkeisiä tunteja(mm. attack).

Nyt olen alkanut kiinnittämään yhä enemmän huomioita myös ruokatottumuksiini. Onko teillä kokemusta noista ilmaisista kalorilaskureista? (kalorilaskuri.fi, kiloklubi). Olen täyttänyt niitä saadakseni vähän suuntaa syömäni ruuan kalorimääristä päivittäin. Mielestäni syön normaalin määrän, mutta usein huomaan illalla kalorimäärän olevan esim. 1200, mitä pidän liian alhaisena, ottaen huomioon liikunnan määrän. Ruuan määrän olen pyrkinyt laittamaan mieluummin vähän yläkanttiin, ettei ainakaan tule sen vuoksi virhelaskuja.

Vielä tarkennuksena, että varsinanen tarkoitukseni ei ole laihduttaa vaan kiinteyttää kroppaa. Olen siis normaalipainon alarajalla.

Kommentit (3)

Vierailija

Lukekaa tarkasti food diaryn eli kunto plus ruokapäiväkirjan ehdot. Tilaus jatkuu automaattisesti kestona ellet peru sitä ja summa menee suoraan tililtä!! Tilausvahvistuksessa ei ollut tästä mainintaa. ja maksua ei tod. saa takaisin!!!!!!! 

Vierailija

Kalorit eri lajeissa tai aktiviteeteissa saa helposti katsottua täällä http://www.laihdutuskuurit.fi/kalorilaskuri/ Laihdutus on aika yksinkertainen asia, eikä siinä mitään yksityiskohtaisia käyriä, suunnitelmia tai laskureita tarvita. Tarvitaan päätös muuttaa elämäntapoja ja asennetta! Alkusysäyksen voi ottaa jollain laihdutuskuurillakin, mutta sen jälkeen ei saa palata vanhaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat