Minkä kappaleen tahdissa marssitte alttarille?

Vierailija

Kertokaas, minkä kappaleen valitsitte "häämarssiksenne"? Jotain perinteistä vai modernimpaa? Kaipaisin hyviä vaihtoehtoja, joista valita!

Kommentit (7)

Vierailija

Meillä oli se perinteinen Prinsessa Ruususen häämarssi. Ihana, vaikka se taitaa melkein joka toisella parilla olla häämarssina.

Vierailija

Menimme naimisiin maistraatissa, ja herkkä tunnelma oli sielläkin. Varmaan en olisi edes naimisissa jos kirkkohäät olisi ainoa vaihtoehto. Ja sillä ei ole uskonnon kanssa tekemisistä, koska olen kokennut siitäkin vahvan puolensa.. Toisten kirkkohäissä on silti mukava pistäytyä. Vaikka ne eivät olleet minun juttuni.. ja mieheni oli kokenut sen jo lyhyessä liitossaan. Hän tilasi maistraatista ajan ilman kysymättä, ja mukavaa on ollut yhteisellä polulla.

Toivottavasti kyselijä löytää mieleisensä kappaleen. Kuuntelisin tässäkin asiassa sydämeni ääntä - tilaisuus kun on ainutkertainen.

Jos haluat vinkkiä häämatkasta, suosittelen Mauritiusta. Kollegan perhe miettivät juuri sinne muuttamista, mutta kuka haluaa asua paratiisisaarella jatkuvasti..?.. Oma häämatkamme on oma tarinansa.  Hassua että Natasha B:b soulmate soi juuri radiossa.. niin herkkää, niin herkkää. =)

Viirunen

Mä en halua tavallisia puhki kuluneita marsseja kirkkoon, joten löysin ihanan marssin hääsivulta

Kappaleen nimi on Love divine. Toivottavasti häävieraatki tykkää. Ihastuttiin miehen kanssa molemmat tähän kappaleeseen kybällä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat