Kommentit (6)

Kerberos

Voi oikeastaan sanoa, että jos sinulla tulee epämääräisen ahdistunut tai muuten huono olo suhteen alkuvaiheessa kumppanisi oudon käytöksen johdosta, niin pahempaa on luvassa.  Luota vaistoihisi, intuitio on yleensä oikeassa. 

Kannattaa lähteä ajoissa.  Nopea poistuminen suhteen alkuvaiheessa saattaa säästää jatkuvilta pahoinpitelyiltä ja nujertamiselta yhdistettynä psyykkaukseen ts. aivopesuun.  Jos jäät siinä vaiheessa yksin eli parisuhteeseen ja eristäydyt ystävistäsi, alat kohta vatvoa, oletko tosiaankin näin väärässä kaikessa omassa elämässäsi ja sitten se on menoa.

Vierailija

Jokainen meistä löytää listasta omia piirteitään ollessaan parisuhteessa.Missä kuplassa kirjoittaja elää ?
Vain suhde, joka on kylmä ja välinpitämätön, ei olla kiinostuttu, kenen kanssa toinen lähtee.
Raju yleistäminen myös antaa hyvät välineet narsistikumppanille, välineet joilla kiristetään henkisen väkivallan alla olevaa puolisoa.
Olen sellainen...

10 vuoden kokemuksella

Vierailija kirjoitti:
Jokainen meistä löytää listasta omia piirteitään ollessaan parisuhteessa.Missä kuplassa kirjoittaja elää ?
Vain suhde, joka on kylmä ja välinpitämätön, ei olla kiinostuttu, kenen kanssa toinen lähtee.
Raju yleistäminen myös antaa hyvät välineet narsistikumppanille, välineet joilla kiristetään henkisen väkivallan alla olevaa puolisoa.
Olen sellainen...

Juu, jos toinen ei ole millään tasolla kiinnostunut toisen menoista on taatusti pystyyn kuollut suhde. Kyse on lähinnä toisen jatkuvasta kyttäämisestä ja epâilystä että toinen pettää vaikkei ole pienintäkâän aihetta. Jatkuva syyllistäminen nujertaa koska koko ajan pitâä jännittää että mistä taas aletaan syyttämâän! Voin kertoa kokemusesta! Onneksi sain lopulta lähdettyä pakon edessä koska pelkäsin ettâ mies tappaa tai itse tapan itseni koska en olisi enää kestänyt tilannetta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat