Kommentit (5)

Vierailija

Numero 5. tunnetaan myös nimellä "Perhe hankeen-seksi" Aivan selvää härnäämistä ja miehen alistamista. Ei ihme, että perheväkivalta lisääntyy.

Vierailija

Yleensä sanotaan,että naiset eivät ole halukkaita uuden kokeilemiseen,ja haluavat aina vaan samaa vanhaa vanilijaa. Meillä se on toisinpäin. Mieheni ei innostu mistään uudesta eikä roolileikeistä tms. Harmittaa.

Vierailija
Vierailija

Numero 5. tunnetaan myös nimellä "Perhe hankeen-seksi" Aivan selvää härnäämistä ja miehen alistamista. Ei ihme, että perheväkivalta lisääntyy.

Kyllä ainakin meillä kumpainenkin osaa sanoa, jaksaako jatkaa vai kannattaako lopettaa tältä erää ja yrittää myöhemmin ja pirteämpänä uudelleen.

Vierailija
Vierailija

Entä jos se on mies joka haluaa lopettaa? Meillä on käynyt joskus niinkin. Saanko mä nyt siis hakata sen ihan hyväksynnän kanssa? No, mä toivon, että tuo eka kommentti on jonkun pikkupellen provo. Jos ei niin mikä ihme joitain urpoja vaivaa? Viime aikoina oon törmännyt useampiinkin nettimöläytyksiin joiden perusviesti on se, että naiset eivät saisi "härnätä" miehiä haluamalla vain vaikka halailla, koska kyllähän kaikki nyt tietää että jos vähän pussailee tai halailee niin kyllä sitten on pakko antaa. Yök.

Vierailija

Nii numero 5. Siis mahdotonta on että kesken seksin voi alkaa nukuttaa.Niin surkeeta seksiä ei voi olla olemassa, ja jos on ,on parempi lopettaa koko touhu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat