Kommentit (3)

Vierailija

Itselläni on takana suhteita jossa ikäeroa on ollut peräti 8 vuotta, kumpaankin suuntaan, mies sekä nuorempana että vanhempana osapuolena. Eli skaala on ollu hyvinkin laaja. Ulkomailla asuvana ja eri maista tulevana lapsuusmuistot telkkariohjelmineen ovat erilaiset joka tapauksessa, joten kyllä ne yhteneväisyydet on ihan muualta löydetty. Mielestäni maininta kumppanin valinnasta, tai oikeastaan ajautumisesta yhteen, oli aika osuva. Kun katselee ympärilleen, niin kyllä aika moni suhde näyttää hyvin sattumanvaraisesti muodostuneen ja lähinnä tuuria kumpi kaveriporukan Jaskasta tai Jakesta ehti ensin tulla juttusille sinä baari-iltana. Olisi voinut olla Perttikin, lopputulos luultavasti suunnilleen sama.

Vierailija

Itse olen 18v nuori nainen,kihloissa itseäni 9 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ensi kesänä häät. Mielestäni rakkaus ei katso sitä minkä ikäisiä,näköisiä tai kokoisia ne kaksi ihmistä ovat. Vaan kaikki on siitä kiinni mitä nuo kaksi tuntevat toisiaan kohtaan. Sulhasen kanssa me tavattiin kun olin 15 kesänen. Pyörimme samoissa porukoissa,emmekä kiinnittäneet toisiimme mitenkään erikoisesti huomiota. Olimme vain kavereita. Myöhemmin aloimme kulkemaan vielä yhä enemmän yhdessä,kaveriporukalla ja loppu vaiheessa kahdestaan. Puhuiime myös meidän ikäerosta ja "suojaikärajasta" jo hyvissä ajoin,eikä se ollut kummallekkaan ns "vaikea" asia. Kun aloimme seurustelemaan ns virallisesti mieheni kanssa ,  niin kului yli puoli vuotta ennen kuin harrastimme edes seksiä. Kun olemme jälkeen päin asiasta puhuneet,sanoi mies syyksi että" en uskaltanut" . Eikä hän tällä tarkoittanut meidän ikäeroa ja sitä,kun minä olin niin nuori. Vaan sitä,koska hän halusi kestävän suhteen,sellaisen,joka kestää elämän loppuun saakka. EIkä hän halunnut pilata sitä sillä,että olisi heti kaatanut minut sänkyyn.  No, Oliko tässä kyse pelkästä seksistä, vai rakkaudesta?

Sitten vielä siitä erinlaisuudesta. Me olemme mieheni kanssa todella hyvä esimerkki siitä,miten kaksi,täysin erinlaista ihmistä voi rakastaa toisiaan sellaisenaan kuin he ovat.
Meiltä on monet ihmiset kysyneet että,minkä ihmeen takia me olemme yhdessä.

Jotkut ovat sanoneet meitä jopa Kaunottareksi ja Hirviöksi.

Minä olen nuori,opiskelija,suht kaunis ja urheilullinen,sekä pidän itsestäni todella hyvää huolta. Mieheni on ( tämä kaikki on hänen omasta suustaan kuultua,ei missään nimessä minun mielipide!!" "raukka, ruma ja lihava". Minä en näe miestäni sellaisena kuin hän itse on sanonut. Mies tekee 12 tunnin työpäiviä,on tehyt viimeiset 10 vuotta,sillä välin kun minä istun koulun penkillä. Me olemme molemmat täysin eri elämän vaiheissa,mutta ei se ole mietä kumpaakaan haitannut. Asumme Yhteisessä omakotitalossa,ja molemmat tienaavat(minä satunnaisesti) eikä meillä ole ollut minkäänlaisia ongelmia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat