Kommentit (14)

Vierailija

Lukumäärävapaa moniavioisuus olisi sallittava naisille. Tämä helpottaisi tämänkaltaista ahdistusta, koska rakkaus ei tunne lukumäärää. Tunnettua on, että naisen seksuaalinen kyvykkyys on aivan eriluokkaa verrattuna mieheen. Mistäköhän tämä johtuu? Geeniperimässä tuskin on muuten vain tämänkaltainen ominaisuus ellei se olisi lajin säilymiselle tärkeä ominaisuus. Onkohan tällä ominaisuudella jotain yhteyttä naisten raiskausfantasia uniin? Ihmiskäsityksemme on ehkä kapea ja ahdasmielinen ja omistava ja esineellistävä parisuhderakkaus lienee hyvin moderni keksintö ihmiskunnan historiassa.

Vierailija

Ei tässä dilemmassa ole kyse (vain) elokuvista ja mediasta vaan miehistä ja näkeehän sen jo näistäkin kommenteista. Miehet haluavat sänkyyn sen villin ja kokeilunhaluisen "hutsun", kuten tuossa yksi yllä moista termiä käytti. Se samainen villi ja vapaa nainen ei kuitenkaan kelpaa vaimoksi ja lasten äidiksi, koska eihän se pysy hellan ja nyrkin välissä napisematta hoitamassa kotia ja lapsia. Ja sitten vielä miesten loputon heikkous sietää sitä, että vaimo on seksuaalisesti kokenut, sehän voi vaikka vertailla ja miesraukka ei olekaan se isoin ja paras...

Vierailija

Eivät kaikki nuoret tytöt mitään akateemikkoja ole.Exällä on joku heppatyttö jolla ei ole mitään koulutusta.Saahan sitä rahaa sieltä tarvikkeiden myynnistä.

Vierailija

Miehistä tässä on kysymys ja naisista.Olemme kaikki niin eriluontoisia.Joku on "villi,vapaa ja kokeilunhaluinen hutsu"ikänsä kun toinen taas varautuneempi,sille ei kukaan mahda mitään.Nainen voi yhtälailla valkata miehensä kuin toisinpäin.Itse en suostuisi olemaa hellan ja nyrkin välissä,kotihommelit kuuluu molemmille(meillä kaikki tehdään yhdessä).Kertokaahan miehet mikä teidät saa liitelemään kukasta kukkaan vaikka kotona kaikki asiat olisivat kunnossa?siis seksiäkin saa tarpeeksi,lasten synnyttämisen jälkeen vaimon ulkonäkö ennallaan jne.asia on painanut mieltäni.Olemme nykyisen puolisoni kanssa keskustelleet asiasta mutta ei olla keksitty mitään järkevää selitystä sille että täytyy olla samaan aikaan monen kanssa.Olemme keski-ikäisiä ja voisimpa sanoa että meillä toimii kaikki,mies tietää mistä napista painaa ja toisinpäin emmekä ole kyllästyneet toisiimme,ollaan eläkkeellä siis olemme yhdessä lähes koo-ajan.Onko "hutsu"maksullinen nainen?miksi vain mies saa kokeilla useampaa naista ennen avioliittoa?heh ja vielä sen jälkeenkin....

Vierailija

Joo... en mäkään haluisi miehekseni semmosta, joka jokaiselle antaa elikkäs mieshuoraa.. no ei, en onneksi rajoita seurustelukumppaneitani moisen vaatimuksen perusteella.. enkä todellakaan yhdistä useampia kumppaneita huoruuteen.. toisin, kuin jotkut tällä palstalla ovat nyt tehneet. Jostain syystä muakin hirveesti profiloidaan vaan joko tuhma tyttö/kiltti tyttö akselilla, mitään ei oo siinä välissä. Tai jos on, niin sille ei ees oo olemassa mitään termiä. Ja hassuu onkin, et vaik noi on ihan vastakkaiset roolit, niin silti näköjään mahdun molempiin. Baaris oon aina tuhma sinkkutyttö mielikuvien perusteel, näin arvelen siis niiden monien kommenttien perusteella, joit oon kuullu... enemmän tai vähemmän imartelevia nekin. Sit taas kun ei oo niit baarirytkyi pääl, ni oon kiltti tyttö. Noinko yksinkertaisia miehet todella on..? Mitä siel aivois tapahtuu oikein :D ei mitään?

Mut nää yhteiskunnan ristipaineet kyl näkyy mun omassakin elämässä. Nyt neljän vuoden seurustelun jälkeen oon ollut vuoden sinkkuna. Ja välillä panettaa nii et melkee itkettää. Mut silti sitä ei saa sanoo ääneen, vak elämme jo muka irstasta 2000-lukua. Kosk muuten on "munahaukka", "huora" tai "nymfo". Ehk haluun olla se "kilttityttö" tai ees esittää sellasta, koska muuten vaihtoehtona on vaan toi toinen ääripää. Ton takia mua hävettää ees tehä aloitteit seksiin, ku tulee semmone olo et oon vaa joku himokas seksihullu nymfo! :D Halut ne on sekä miehillä, että naisilla. Naisia kohtaan vaan näyttäs vallitsevan viktoriaanisen aikakauden kaksoisstandardit, et vaimo ei saisi haluta haluta seksiä.. semmosii halui on vaa ehk jollain epäilyttävil naisil. 

Vierailija

Ainii, tost listast unohtu viel yks termi: "helppo pillu". Mä vähän kyseenalaistaisin tota näkemystä, et meiän yhteiskunnassa naiset vois vapaasti toteuttaa seksuaalisuuttaan. Osa jo tässä keskustelussa on leimannut heidät hutsuiksi, jotka kelpaavat vain sängyn lämmikkeeksi, ei "vakavasti otettavaan suhteeseen". On toki vapaampaa kuin ennen, mut kyl tommoset kaksoisstandardit näkyy puhees ja arvois vieläki...

Vierailija

aikanaan kun elin sinkkuna ja lapset olvat isällään lkuin aina yksin,olin harrastanut tanssia jo vuosikausia joten kaverin pyörivät samoissa tanssipakossa kun mnäkin,liikuin lähes aina autolla.Edellnen keskustelja viittaskin "huoraan" ja "klttn tyttöön"mutta mulle tul vastaan myös sana "lesbo"....ei saa siis iskeä miehiä,olla kltt tyttö ja on vallan merkllstä kun koskaan mkään seura ei "kelpaa"on jopa tarjottu rahaa.Oli mulla seksi kaveri...kävi tanssimassa niinkuin minäkin pidimme suhteemme salassa muilta vaikka siihen ei kummempaa syytä ollutkaan, hän oli myös vapaa,mutta emme halunneet missään vaiheessa vakavampaa välllemme seksä tanssi-llan jälkeen,se oli näin jälkeenpäin ajateltuna okeestaan pirun mukavaa aikaa,täytyy tunnustaa että en tule toimeen lman seksiä kovinkaan kauaa,mutta en kyllä haluu montaa rtsari suhdettakaan.Toi juttu toimi mulle kokele sinkku jos toimis myös sulle jos et vähäänaikaan haluu muuta ku petihommii,ei se sua pahenna!mä olen yhden mehen nanen kerrallaan ja onneksi mieheni on samalla aaltopituudella kun mäkin.Hän käy joskus kaljalla mä en juo alkoa vieläkään mutta se ei ole syy vaan syy on mustasukkaisuus jota en vo sietää.Olen ulospäinsuuntautunut ja ns.pukeutumiseeni ja muutenkin ulkonäkööni kinnitetään aina huomoo kun liikun,vaikka olenkn lähempänä viittäkymppä.Olen siis mielummin kotona ja juoruilen ystävien kanssa,kun mieheni tulee kotiin hyväntuulisena pkkuhprakassa on tiedossa hyvää seksiä...no,se kuuluu meidän liittoon kyllä muutenkin pakko sanoo...pari kertaa tänäänkn,turhaa puhetta että liitto tylsistyy ja kangstuu kaavoihin kun ollaan kauemmn yhdessä.Elämästä pitää tehdä mielenkiintosta arkisilla jutuilla.Tykkään ylläreistä mieheni rakastaa leffailtaa.Luin uudelleen edellisen kirjottajan kommentteja:tänään kysyn mieheltäni jos olisi pakko valita "nymffon"ja "frigidin"välltä kumpaa hän haluaisi mun olevan,hän sano "nymffo"sitä voi joskus paeta....

Vierailija

Joo no mä just juttelin mun kaverin kaa tosta kiltti/tuhmatyttö kategoraist... ja me tultiin siihen tulokseen et ne molemmat on ihan epätyydyttäviä kategorioita. Jos leimautuu kiltiks tytöks, ni on ihan vitun tylsä, seinäruusu, mut no "kunnollinen". Jos taasen huoraks, ni saa huomioo, mut se sitten onkin kyseenalaista. ;o senki takii ne ois semmosia asioit, joit ois hyvä purkaa tai lähtee avaamaan.. lesbokskin kutsumisesta on kokemuksia, mutta vähemmän. Siitä en oikeen osaa sanoa sen enempää :o 

Mut nii luulen et pysyvässä ja vakiintunees parisuhtees haluikin voi näyttää vapaammin. :) Ittelleni se oli kyl silti tosi kova paikka jos koitin tehä aloitteita ja mies kieltäyty.. kai tuo on sama miehillekin.. tai jos yrittää ja saa pakit.. tai sain ain välil kuulla et mun hiplailut "kutittaa" ja et voinko lopettaa, et tuntuu epämukavalt. :D ehk oon oikeesti ni kohmelokoura, et se ei vaan tunnu hyvält. No sit viimesen oljenkorten oli ain sit sanoo, et panettaa ihan vitusti.. ja toivoo et mies syttyy sille. :o oon varmaan oikeest vaan nii vitun konservatiivinen sängys, et pienetki esteet seksille muuttuu valtaviks ongelmiks :DD vaik halui ois (ainaki ny sinkkun) vaik muille jakaa. 

Vierailija

Mitä enemmän näitä miesten juttuja luen ja mitä enemmän näen törkymiehiä niin sitä varmempi olen, että en noihin halua sekaantua.

Joku biologinen virhe on sattunut ja se virhe tuo paljon onnettomuutta varsinkin naisille.

En kuitenkaan voi uskoa, että kaikki miehet ovat samanlaisia. Tuntuu, että miestenkin keskellä on kuin kaksi eri miesrotua.
Tämä humaanimpi, tasapainoisesti (ilman vihaperversioita ) naiseen suhtautuva on vähemmistönä. En tarkoita tässä humaania esittäviä miehiä ( jotka ovat melkein pahimpia ) vaan miehiä jotka vain ovat jollain tavalla terveitä seksuaalisesti.
No näitä miehiä ei riitä kaikille.

Tämä on se miesryhmä jonka rinnalla naisen seksuaalisuun ei tule tuhotuksi vaan saa täyttymyksen.
Irtosuhteet ovat huonoja koska niissä nainen altistuu pahojen naisvihamielisten miesten seksuaalisuudelle ja se taas tuhoaa aitoa naisen seksuaalisuutta.

Jotkut löytävät kuin vahingossa hyvän kumppanin toisistaan joskus irtosuhteidenki kautta, mutta se on hyvää tuuria.

Minulle ei mitenkään ole tarvetta seurustella miehen kanssa vain jotta on mies. Seurustelu tms. Miehen kanssa joka on valheellinen ja naisvihamielinen on vastenmielistä. Ihmistuntemukseni on senverran hyvä, että tunnistan myös teeskennellyn " kiltteyden" ihmisestä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat