Kun miestä ei seksi kiinnosta

Vierailija

Olen eronnut, yli neljäkymppinen nainen, asun ulkomailla..tapasin 6kk sitten miehen joka on älykäs, komea, kouluja käynyt..rakastuin kuinkas muuten, kun suhteeseen tuli seksi mukaan, hän ei kosketellut tai kiihottanut minua mitenkään, kapusi vaan päällä ja hoiti homman..muutaman kuukauden ihmettelin moista koska tiesin että hänellä on ollut useita naissuhteita joten idea miten nainen toimii tarvii olla..kun otin asian puheeksi hän kertoi olleensa seksiholisti monta vuotta ja nyt seksi ei enään sytytä millään lailla...olemme yhdessä kaikki viikonloput koska hän asuu kaukana, myös lapset pitävät hänestä paljon...mutta voiko elää ilman seksiä....entisen mieheni kanssa olimme seksuaalisesti hyvin aktiivisia...rakastan häntä ja hän sanoo rakastavansa minua mutta mitä rakkaus on ilman seksiä..seksi hänelle on hyvin vastenmielistä eikä hän halua koskettaa minun vartaloa...seksimme vain jos minä hyväilen hänet kovaksi mutta ei joka viikko...kuolenko ilman seksiä vai pitääkö erota miehestä josta pidämme koko perhe paljon...itse voin huonosti naisena ilman seksiä....apua....

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat