Juha Vuorinen: "Alkoholi tuhosi seksielämästäni kaiken kiinnostavan"

Kommentit (12)

Vierailija

mä käsitin aivan jotain muuta...esim.potenssiin liittyvää,mut ei sitte niin ollukkaan.Olet kohdellut naisiasi paskamaisesti,toivottavasti vaimoasi paremmin?matkustelet paljon kirjojasi kirjoittamassa,munkin selkä nousis kaarelle monen kuukauden tauon jälkeen,miksei sitten vaimosi.Ei tämä nyt ollu mikään jutun juuri edes.

Vierailija

Lehdessä Vuorinen puhuu vaimostaan hyvin kauniisti ja seksistäkin aikuisella ja miellyttävällä tavalla. Kirjojaan en kyllä lue sen jälkeen, kun yhtä yritin.

Vierailija

Minusta tuo voisi olla kenen tahansa miehen kertomus.Vanhempana miehet oivaltaa että naisen tyydytys on myös heille suuri nautinto, nourena vaan oma tyydytys.Näin myös mieheni teki. Nyt olen itsekin naisellisempi ja nautin miehestäni niin kuin avioliitossa kuulukin.

Murphy

Vierailija kirjoitti:

Tappi pystyssä :D :D Juha Vuorinen on mahtavan lahjakas verbaalisesti, juoppohullun päiväkirjat ovat parasta.

Se oli "tatti pystyssä" mutta yhtäkaikki sana hallussa joka tapauksessa. 

nuori nainen

Haluan kiittää Juhaa Juoppohullun päiväkirjoista. Sekopäinen huumori oli harvoja asioita, jotka saivat kuolemansairaan setäni nauramaan kun hoidot ja sairaus veivät häntä hautaa kohti. Muistelen lämmöllä näitä hänen lukuhetkiään :)

Tyytyväinen

Minä olen itse päälle kolmikymppinen nainen ja vakituinen kumppanini on alle kolmikymppinen mies. Hän saa mielikuvituksellaan ja kosketuksellaan todellakin minut kiipeämään vaikka kuuhun asti. Ja vaikka itse nautin hänen nauttiessaan niin tuntuu mahtavalta tuntea kuinka aidosti toinen voi nauttia minun nautinnostani. Silloin uskaltaa estoitta olla oma itsensä ja päästää irti kaikesta muusta. Antaa itsestään kaiken mahdollisen ja mahdottoman toiselle. On vain se kosketus. Se sana. Se halu. Se hetki. Ei se välttämättä ole iästä kiinni. Eikä siitä onko kumppani aviomies vai satunnainen seikkailu vai jotain siltä väliltä. Joskus vain natsaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tappi pystyssä :D :D Juha Vuorinen on mahtavan lahjakas verbaalisesti, juoppohullun päiväkirjat ovat parasta.

Siis TATTI ...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat