hirveitä haluja..

Vierailija

Olen ollut ulkomailla 3kk ja tulen vielä olemaan seuraavat 3kk täällä.. Suomessa minulla on odottamassa ihana poikakaveri jonka kanssa olen ollut kohta 2vuotta yhdessa. Olemme harrastaneet pettingiä muta seksiin asti emme ole menneet. Minä olisin sitä halunnut, mutta vastapuolelta ei samanlaisia ideoita ole tullut.. Ja täällä ollessa minun halut on sietämättömät. Välillä tuntuu etten kestä tätä enään ja kun pääsen takaisin Suomeen haluaisin seksiä muttei toista tietenkään voi pakottaa mihinkään jos ei hän tätä halua, Hän on sanonut että "haluaa mua" mutta mitään (pettingiä lukuunottamatta) ei ole tapahtunut. Tuntui vai että halua purkaa tämän jollekin. Onko kellään samantapaisia kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija

Ou nou, mikä tilanne! Osaatko sanoa, miksei poikaystäväsi halua harrastaa seksiä? Odottelee avioliittoa vai onkohan joku muu syy?

Vierailija

Ei ainakaan ole sanonu, että odottelisi avioliittoa. Kumpikaan ei olla aikasemmin harrastettu seksiä. Asiaan vaikuttaa se, että kerran "kokeiltiin" mutta se meni vähän mönkään ja ilmeisesti poikakaveria vaivaa se, ollaan kyllä puhuttu aiheesta.. En tiedä mitä tekisin.

Vierailija

Ookei. Tuota, halut ja himot on ihan todella luonnollsia ja varsinkin jos ei niitä pääse tyydyttämään, niin ne saattavat kasvaa vakavammaksi jutuksi kuin onkaan. Jos et ole aikaisemmin harrastanut seksiä, niin kehoittaisin kyllä ihan oikeasti odottamaan poikaystävääsi ja lähtemään yhdessä kokeilemaan juttuja. Ja sitä odotellessa tutustumaan pienten vibraattoreiden ihmeelliseen maailmaan...niillä saa ihmeellisiä asioita aikaiseksi! Ensimmäiset seksikokemukset ovat todella herkkä juttu ja varsinkin jos ne ovat menneet vähän pieleen niin suorituspaine saattaa etenkin miehillä kasvaa valtavaksi. Niistä selviää vain kokeilemalla ja ottamalla asiat iisisti, rakkaan ihmisen kanssa se on huomattavasti helpompaa. Jos hyppäät nyt viime metreillä tekemään jotain harkitsematonta ihmisen kanssa, jota et tunne, on aina olemassa se riski, että rikot itsesi jollain tasolla. Tai sitten ei - tärkeintä kai kuitenkin on, että ensimmäiset kokemukset tapahtuvat tosiaan jonkun "hyvän" ihmisen kanssa, joka haluaa pitää myös sinusta huolta - turvassa ja turvallisesti. Tsemppiä ja älä huoli, sulla on koko pitkä elämä aikaa nauttia ihanasta seksistä!!! Sinuna ottaisin myös aiheen esille uudestaan poikaystäväsi kanssa ja tekisit TODELLA SELVÄKSI sen, että rakastat ja haluat häntä - suurin kiihoke kun kuitenkin on se, että toinen haluaa juuri sinut...ja sitten vain hissuksiin, kärsivällisesti ja ajan kanssa hyvä tulee, usko pois!

Vierailija

Kiitoksia paljon ja ihan totta puhut. En aijjo hypätä kenenkään muun vällyjen väliin kuin poikaystäväni, pitää vain odottaa, että hän on valmis :)

Vierailija

Viestistäsi ehkä vähä viisastuneena otin asian puheeksi. Aikasmmin ollaan puhuttu aiheesta jonkin verran, mutta ei niinkään syvällisesti, mutta nyt oli asia toisin ja kumpainenkin ymmärttää toista paljon paremmin !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat