Kommentit (11)

Vierailija

Miksi lukijapaneeliin liittyminen vaatii noin pitkän kyselykaavakkeen/outoja kysymyksiä? Unohdan liittymisen tällä kertaa. Tekisitte yksinkertaisemman liittymiskaavakkeen, niin varmasti tulijoita olisi myös enemmän.

Vierailija

Minäpä kysyn miten ihmeessä niin hyvällä lehdellä VOI olla näin järkyttävän karseat ja nolot nettisivut????? Hirveä sillisalaatti, sitten nämä kaksi blogia...nekään eivät kertakaikkiaan istu MeNaisten sarkastisen hauskaan tyyliin ollenkaan. Olen kysymysmerkkinä.

Vierailija

Edellyttääkö paneeliin  osallistuminen lehden tilaamista/ostamista vai ovatko kysymykset sellaisia, että niiden vastaamiseen riittää lehden nettisivun sisältö?

Vierailija

Hmm, ilmeisesti ei kovin kovaa tarvetta ole saada näitä paneeliin osallistujia, kun ei ole tullut vastausta ylläolevaan kysymykseen. No, ei sitten.

Marjut Laukia - Me Naiset
Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Hei,

Paneeliin osallistuminen ei edellytä lehden tilaamista tai ostamista. Aika suuri osa kyselyistä kuitenkin koskee lehden sisältöä ja jos lehteä ei ole lukenut, tälläisiin kyselyihin ei luonnollisestikaan voi vastata.

Ystävällisin terveisin,
Marjut Laukia

Vierailija

olen yrittänyt liittyä paneeliin,en ole lehden tilaaja ostan irtonumeron joka viikko,kyselin asiaa tälläkin viikolla...sain naapurin tilaajanumeron???ihmettelin ja jää nähtäväksi onko irtsarin ostaja vähempiarvoinen kuin tilaaja.tulee muitakin sanoma magazinen lehtiä mutta kait taitamattomuuttani en osaa(samoilla tunnuksilla kuulemma voi toimia useammassa lehdessä...mitä ne sitten lieneekään)ODOTTELEN SIIS EDELLEEN VASTAUSTA MITEN PÄÄSEN ME NAISTEN JA COSMOPOLITANIN KESKUSTELUIHIN OSALLISEKSI!jälkimmäisen tilaaja olen.

Vierailija

Ilmoittautumislomakkeessa oli kysymys siitä, kuinka usein lukee lehteä ja kuinka usein käy nettisivuilla, joten siitä voisi päätellä että joku panelisteista voisi olla myös pelkästään nettisivujen lukija.

Vierailija

Kaisa taitaa tehdä ruokaa pataljoonalle,kun käyttää ruokaan rahaa 836 euroa viikossa,hämmästyttävää?Kaksi aikuista ja vauvva,satunnaisesti muuta perhettä.Olen itsekkin mieheni kanssa hyvätuloisia,mutten todellakaan ole holtiton rahankäyttäjä,enkä todellakaan haluaisi julkisesti rehvastella omaisuudellani ja rahoillani.Sain tyttäreltäni lehden lahjaksi puoleksi vuodeksi,en todellakaan tilaisi lehteä itseLehti on täynnä turhanpäiväistä juttua,jotka eivät minua kiinnosta,ehkä kuitenkin joitakin kiinnosta,mitä julkkiksilla on päällä ja kuka eroaa ja kuka sekoilee muuten vaan.

Vierailija
Vierailija

Miksi lukijapaneeliin liittyminen vaatii noin pitkän kyselykaavakkeen/outoja kysymyksiä? Unohdan liittymisen tällä kertaa. Tekisitte yksinkertaisemman liittymiskaavakkeen, niin varmasti tulijoita olisi myös enemmän.

Miten jaksaisit vastata lukijapaneelin moniin kysymyksiin, jos et edes jaksa täyttää rekisteröitymistietojasi? Ehkä on parempi todellakin unohtaa koko juttu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat