Suhteessa ei ole seksiä lainkaan

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa n. 6 vuotta. Ekana vuotena seksiä oli enemmän kun tarpeeksi, mutta sen jälkeen se on hiipunut tasaisesti. Olemme rakastelleet viimeksi n. 3 vuotta sitten. Olen aina ollut sitä mieltä, että ei yhdyntä ole tärkeää. Mutta kaipaan poikaystävääni, hän on hyvin haluttava mielestäni. Enkä näe, että tämä olisi syy erota. Olen yrittänyt puhua hänelle tästä ja kysyä syytä, mutta sellaista ei löydy. Olen tehnyt useita aloitteita ja hänellä kyllä seisoo, mutta ei kuitenkaan seksiä halua. Ei koskettelua, suutelua... Olen pyytänyt koskettelua ja sanonutkin että pidän siitä mitä hän tekee, mutta ei. Hän myös alkaa heittää typerää vitsiä kun tästä yritän puhua. Ja kun pyydän kuuntelemaan hän vain kieltää kaiken ja pitää minua typeränä. Olen aina vihannut ihmisiä, jotka pettävät kumppaniaan, mutta taidan alkaa ymmärtää mistä se johtuu.

Kommentit (4)

Vierailija

Jos se ei lämpee ja tolleen innostu ikinä... Niin minusta kannattaa jättää, ei siinä muukaan auta!! Jos se on niin tärkeää sulle.

Vierailija

Yleensä kehottaisin yrittämään yrittämästä päästyäänkin mutta tässä sanoisin kyllä suoraan, että varaudu siihen, että ette tule enää koskaan harrastamaan seksiä keskenänne. Ihan oikeasti tuo kolmen vuoden "paussi" kyllä kertoo karua kieltään ja varmaan aika harvoin jos milloinkaan tuollaisesta toivutaan harrastamaan enää säännöllistä seksiä, ellei kyse ole sitten pikkulapsivuosista jotka aika monella taitaa jäädä kuiviksi. Mutta koska teillä ei ole mitään selkeätä syytä kuin se, että miestä ei huvita niin kannattaa uskoa se todeksi eikä haaveilla, että ehkä se vielä siitä muuttuu. Hassaat vain vuotesi, ikävä kyllä.

Vierailija

Päätin yrittää vielä kerran puhua tästä hänen kanssaan ja se meni mielestäni todella hyvin. Sain kerrottua hänelle mikä olisi mielestäni mukavaa ja mitä odotan suhteeltamme sen osalta.

Hän selitti käytöstään ja ymmärsin hänen ajatuksensa. Minussa ei ole ollut koskaan kuitenkaan vikaa, mikä oli mukava kuulla.

Nyt aloitamme hiljakseen toisiimme tutustumisen uudelleen sen osalta, hän jopa ehdotti mitä yrittäisimme ja mitä hän haluaisi. Ja oli vielä sellaista mitä minäkin haluaisin.

Ja hän ei ole koskaan pettänyt minua, tiesinkin sen, ei hän koskaan tekisi niin.

Kiitos kommentoijat, sain teidän ansiosta voimia puhua hänelle vielä kerran ja se pelasti suhteeni luultavasti.

Vierailija

Toivottavasti seksielämänne on lähtenyt nyt käyntiin. Omassa parisuhteessani seksi väheni huomattavasti parin vuoden seurustelun jälkeen. Miehen mielestä seksiä oli liian vähän, kun ei sitä joka viikko harrastettu ja minun mielestä taas sopivasti. 3 v tauko seksissä kuulostaa kyllä paljolta. Jopa me mietimme seksiterapeutille menemistä, mutta emme sitten toteuttaneet tätä. Joten teidän tapauksessanne seksuaaliterapeutista voisi olla apua, jos vielä koet että seksielämänne ei ole tyydyttävää, ettekä saa asiaa omin avuin kuntoon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat