Artikkelista: Miten perhetragedioilta voitaisiin välttyä?

Kommentit (5)

Vierailija

kun ihmiset oppisivat ajattelemaan omilla aivoilla ensinnäkin, eivätkä anna median vaikuttaa, ei kaikki tarvitse olla täydellistä, itse olen isosta lapsi perheestä vedet piti kantaa sisään ja ulos ja halkoja kantaa lämmitykseen ja kesät poimittiin marjoja ja lehmille riivittiin koivun lehtiä heinien jatkoksi, olen kasvattanut 3 lasta ja sanonut että eläkää nuoruus ja nauttikaa nuoruudesta, että ei tarvi sitten avioliiton aikana höyrytä, laittakaa uudet autot sitten vasta kun teillä on VARAA siihen kun nykyään parikymppisillä on mersut alla olen monesti miettinyt millä tuokin on laitettu, ja tehkää talo silläi kuin mekin teimme, että talvella ostimme taloon rakennustarvikkeita ja kesällä teimme sitä rakennusta,emme olleet kumpikaan vakituisessatyössä, niin sitä oppi varovaiseksi, ja tämä varovaisuus monelta nuorelta puuttuu, pitää laittaa sen mukaan kun PYSTYY maksamaan, että ei velat kaadu sit kaikki päällekäin ja tästä sitten soppa syttyy ja kun sitten vielä sattuu lapset sairastumaan ja toinen jää työttömäksi, niin sitten se vasta kiehuu yli, minulla ei vielä tänäkään päivänä ole ollut yhtään uutta autoa alla , vaikka on pitkät matkat, tämmösistä asioista olen omille lapsille paljon puhunut ja ilmeisesti on mennyt perille kun kukaan ei juokse maailman mammonan perässä.

Vierailija

Minusta rehellisyys kantaa. Jos ei kykene katsomaan rehellisesti, että nyt on tämä tai tämä asia pahasti tuon seurausta, niin sitten......Ihmiset eivät tosiaan kestä realismia, eikä ihmisinä näytä muistavan miksi pitäisi olla aina rehellinen niin itselleen kuin muille.

Vierailija

ja nykyihmisillä on niin hermot pinnassa kaikilla, eivät kestä mitään sanomista kun on nyrkit pystyssä, tämä täydellisyyden tavoittelu on niin mennyt pitkälle kukaan ei osaa nauttia enään mistään , ei linnun laulusta eikä siitä että on kaksi jalkaa, itsellä katkesi jalka keskikesällä, kyllä minä ajattelin, että en valita mistään kun pääsen kävelemään ja se on pitänyt, ihmettelen joskus mistä sitä riittää tuota purnattavaa, oppikaa nauttimaan elämästä ja ei haittaa vaikka ei ole kaikkea mitä naapurilla on , tämä taitaa olla kasvukeskusten villitys, ihminen pärjäsi ennekin puolta vähemmällä ja olivat onnellisiaja tyytyväisiä,

Luolamiesten pieksemä

Liian monelle miehelle EI-sanan kuuleminen aiheuttaa lukon päässä, ja nyrkit alkavat heilua. Naisen ei pitäisi kuulemma kyseistä kieltosanaa käyttää. On kuulemma naisen oma syy että (luola)mies löi kuultuaan EI-sanan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat