Aina kun joku valittelee huonoa deittimenestystään, minun tekee mieli esittää hänelle yksi kysymys

Aina kun joku valittelee huonoa deittimenestystään, minun tekee mieli esittää hänelle yksi kysymys

Tällä asenteella saadaan treffejä ja töitä!

Yllättävän moni nainen pitää yhä kiinni siitä, että miehen on aina esitettävä treffikutsu. Miksi ihmeessä, Maija Liikkanen pohtii kolumnissaan.Lue koko juttu

Kommentit (6)

Kinu

Olen tehnyt aloitteita mutta jokainen eioo johtanu mihkään. Huomaan että miehet pelästyy kun nainen kysyy treffeille ja haluavat itse pitää tilanteen hallussa. Olen sit päättäny et en tee aloitetta, no ehkä yritän vielä

Mun kohdalla näin

Minä pidän kiinni siitä, että mies tekee aloitteen. Perustelut tälle on se, että kun mies tekee aloitteen, tiedän että hän on kiinnostunut minusta. Tosin usein käy niin että se mies joka tekee aloitteen, ei kiinnosta minua.

Juuri tästä syystä en tee itse aloitteita. Mies on toki imarreltu, kun nainen tekee aloitteen ja siitä voi treffitkin seurata, mutta harvoin mitään pitempiaikaista, koska vaikka tasa-arvoa kaikki haluammekin, jotkut tavat on kirjoitettu ihmisen DNAhan, ja niiden muuttaminen voi viedä vuosituhansia. Kuten vaikka se, että mies haluaa saalistaa ja päättää itse kohteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Naapurin_anniina_2022

Totta turiset, Maija! Itsekin löysin parisuhteen vasta, kun uskalsin kysyä miessöpöliiniä itse kolmesti treffeille. Onneksi kaverit ja kämppikset kannustivat ennakkoluulottomasti olemaan se rohkea osapuoli ;)

Vierailija

Minä miehenä teen kanssa juuri niin etten ikinä tee itse aloitetta koska jos teen niin siitä ei ikinä seuraa yhtään mitään. Parempi odottaa että nainen tekee aloitteen koska silloin tietää että se on oikeasti kiinnostunut.

Tavallinen taavi

Jos on kiinnostunut ja toinen tuntuu kiinnostavalta, niin kannattaa osoittaa kiinnostuksensa.

Myös nainen niin kuin mieskin voi ja kannattaa tehdä treffikutsu. Tämä on kuitenkin taitolaji molempien osalta.

Tärkeää on, että osoittaa kiinnostuksensa ja tekee toiselle selväksi, että olisi kiva tavata uudestaan.

Miten sen tekee on hienovaraista ja onnenkauppaa. Vaikka että olisi tosi kiva tavata uudestaan. (? huom.)

Sen näkee sitten miten se menee. Koskaan ei kannata unohtaa tai kadottaa pilkettä silmäkulmasta ja avoimin silmin eikä siis sokeasti.

Kuitenkin näissä asioissa ajattelen, että monesti ajatellaan itsensä paljon paremmaksi ja kauniimmaksi kuin on. Tässä tarkoitan sekä miehiä että naisia ja ideana on se, että odotukset ovat taivaissa kun itse on tavallinen taavi.

Ihastuminen ja rakastuminen ovat sitten jo itsessään seikkailu, joka tuo uutta ... iloa ja kyyneleitä.

Älkää kadottako uskoanne rakkauteen.... se voi myös olla yksipuolista... mutta se on elämän kantava voima....

Itsekin tässä vapaana miehenä veistän tätä.

Vierailija

True LOVE is UNCONDITIONAL and does not demand anything but it will give everything to each other. This state of relationship is achievable if both parties comes down from clouds and are willing and able to stand on solid ground. However, nowadays people generally speaking put too many demands and conditions on a relationships. Men and women, both are looking for younger partner than they are. Women are looking for security and carefree life besides tall, handsome and rich men. Many people live artificial rich life just to show to people around them how happy they are. 

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat