Artikkelista: Alkoholismista selvinnyt: "Myin asuntoni, että pääsin vieroitukseen"

Kommentit (10)

Vierailija

Löysin tämän jutun ampparit.comin kautta ja muuten olisi jäänytkin lukematta koska olen kaksilahkeinen. Olen juuri samassa jamassa tällä hetkellä ja siksi on mahtava lukea näitä selviytymistarinoita. Ikää siis 32 ja raitistumisyrityksiä satoja viimeisien 10 vuoden ajalta. Ei mikään ole lopulta pelastanut ja kiinnostuinkin tuosta Rovaniemen paikasta. En vaan voi olla 5 viikkoa töistä pois kuin kesälomalla korkeintaan.....toki joitakin juoppoja on laitettu melkein tahdonvastaisestikin työpaikan säilyttämiseksi näihin hoitoihin. Mutta helkutisti onnea ja menestystä elämääsi. Jamppa

Vierailija

Kirjoita tähän kommenttisi Hieno avautuminen, onnea sinulle Jenni hyvästä ratkaisusta! Itse join melkein parikymmentä vuotta enemmän kuin sinä ennenkuin tulin järkiini.

Vierailija

Mä menin tohon avominneen helsinkiin muutama vuosi sitten, siellä mun alkoholismi vain syveni. Kalliiksi tuli, mutta onneksi olin vielä sen verran järjissäni, että tajusin lähteä pois. Äärimmäisen syyllistävä ja jokaista asiaa epäilevä paikka. Toipumiseni alkoi onneksi melko sen jälkeen, kun en enää tuonne mennyt kiusattavaksi. Nyt raittiina 2 vuotta "omin haluin".

Alkoholistin vaimo

Hei. Tiesithän että Minnesota-hoidon oma lääkäri kirjoittaa hoitojakson ajaksi sairaslomaa. Eli siihen ei tarvitse käyttää kesälomaa. Usein alkoholistin on myös mahdoton suunnitella hoitoon menoa, koska lähtö tapahtuu usein spontaaanisti. Monihan vastustaa hoitoon lähtöä, kunnes tulee toisiin ajatuksiin ja silloin on yleensä lähdettävä välittömästi. Onnea siis sinullekin. Toivottavasti pääset hoitoon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat