Viaton työpaikkaflirtti?

Vierailija

Olen hämmentynyt. Olen 25+ naimisissa oleva nuori nainen. Olen nyt ollut töissä vähän alle vuoden nykyisellä työpaikalla. Olen ainoa naispuolinen työntekijä minun osastolla joten suurin osa työkavereista on miespuolisia Minua kohdellaan aika pitkään kuin prinsessaa. "Ongelma" on yksi heistä. Hän on aina ollut todella mukava. Hymyilee, flirttailee ja vitsailee... kaikille. Mutta minusta tuntuu, ja asia hän voi olla niin että kaikki on vaan minun päässäni, että minua hän kohtelee vieläkin paremmin kuin muita. En ole nähnyt että hän koskettaisi muita. Minua hän koskettaa, aina kuin siihen on "syy". (Jos mun pitää siirtyä, tai jos vitsaillaan niin hän voi kutittaa jne.) Toissa päiväna hän kosketti minun poskea kokeillakseen olinko lämmin vai kylmä. Tämä tapahtui toisten ihmisten edessä, joten se ei ollut kahdenkeskeinen intiimi hetki, mutta hänen katse oli (ainakin minun mielestäni) jotain muuta kuin tavallinen. Olen tähän asti nauttinut huomiosta, mutta nyt olen vähän hämmentynyt. Pitäisikö minun ottaa askel taakse? Vai onko tämä vaan pinnallista ihastusta (molemmin puolin) ja täysin viatonta. Hän on nimittäin flirttailevaa tyyppiä ja suosittu naisten keskuudessa joten en ole tähän asti kiinnittänyt erityistä huomiota hänen/meidän käytökseen.

Kommentit (2)

Vierailija

Minusta on asiatonta, että hän koskettelee sinua työpaikalla.
Voi olla, että hän on "sarjaflirttailija", joka hakee kohotusta itsetunnolleen ja jopa kunnon säpinää seuraavissa pikkujouluissa.

Älä mene flirttiin mukaan, äläkä ryhdy hänen kanssaan mihinkään fyysiseen kontaktiin.Miehet voivat olla uskomattoman kaksinaamaisia possuja. Takanapäin he juoruilevat toistensa "panoista" ym.

Keksity aviomieheesi ja työpaikkalla töiden tekoon.

Vierailija

Ota mitä saat. Seksisuhde työpaikalla piristää kummasti kun kotona ahdistaa ja toistepäin. Ihmisen ei ole normaalia olla yhden seksisuhteen varassa. Se on yhtä epänormaalia kuin kahdeksan tunnin yöuni. Ihminen ei edes olisi kehittynyt jos olisi sitoutunut yhteen ihmiseen, mutta tosiasiassa vain harva niin tekee :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat