Sukupuolineutraalius on yksi vuoden isoista trendeistä – 5 kuvaa näyttää, millaisia hiustyylejä se tarkoittaa

Sukupuolineutraalius on yksi vuoden isoista trendeistä – 5 kuvaa näyttää, millaisia hiustyylejä se tarkoittaa

Lyhyestä, usein osittain jopa siilimittaisesta tukasta on tullut näyttelijä Ruby Rosen tavaramerkki.

Mikä ihmeen sukupuolineutraali hiustyyli, saatat miettiä. Ei  hätää, kohta ymmärrät paremmin.Lue koko juttu

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä en halua näyttää mieheltä naisena ja tuskin kukaan mies haluaa näyttää naiselta paitsi transut.Minä ainaski haluan näyttää hiustyyliltä naiselta ku on nainen tuossa sukupuoli neutraalius jutussa ei oo mitää järkeä

Kiharapää

Outoa hämmästelyä ja vastenmielisyyttä. Joka päivä jokainen näkee  tyttömäisiä poikia tai naismaisia miehiä ja myös poikamaisia tyttöjä ja miesmäisiä naisia. Täytyy kulkea pussi päässä jos ei sitä huomaa. Jutussa vain käytetään muodikkaita ilmaisuja, jotka hämäävät osaa meistä. Ei häiritse yhtään jos ei halua näyttää kummaltakaan sukupuolelta - ehkä sekin onnistuu. Jokainen eläköön tyylillään. Itse pidän naiseudesta ja sen näyttämisestä.

Nainen lyhyessä tukassa

Minulla on ollut lyhyt tukka vuosikymmeniä, mutta eipä ole tullut mieleenikään mikään sukupuolineutraalius! Olen nainen lyhyestä tukasta huolimatta! Jokainen saa olla sellainen kuin haluaa ilman turhaa vouhotusta!

Vierailija

Mistä lähtien hiustyyleillä on ollut sukupuoli? Kyllä koko elinikäni ajan on ollut ihan päästä päähän miehillä kuin naisilla samanmoisia hiustyylejä, vaikka kummallakin puolella on omat suosituimmat tyylit. Kirjoittaja selvästi yrittänyt vedota sukupuolineutraaliin kansaan, mutta koko teksti paistaa kuinka ei mitään hajua mistä oikeasti puhuu.

Mitä seuraaksi ?

voi jiisus: lyhyet hiukset on nyt "sukupuolineutraaleja" ?

Lyhyet hiukset on lyhyet hiukset that's it!  ei ole mitään tekemistä itse sukupuolen kanssa :(

'Ei mitään uutta auringon alla'

Ihan vaan jonkun kampaamon, tai parturi-kampaamoliikkeen ikkunassa olevilta  mainoskuvilta nuo näyttävät, eikä miltään sen ihmeellisimmiltä.

Ja kaikkihan nuo (ihan selvästi) naispuolisiksi henkilöiksi tunnistaa.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat