Artikkelista: Kirsi, 34: "Olen kyllästynyt olemaan perheen pomo"

Kommentit (8)

Vierailija

Eihän tämmöistä Samia ole oikeasti olemassa? Onko ukko ollut armeijassa ollenkaan tai asunut ikinä yksinään? Kannattaisi opettaa ainakin ruuanlaiton perusteet vedoten siihen, että joskus voi elämässä jäädä yksinäiseksi joksikin aikaa ....

Vierailija

Kirjoita tähän kommenttisi noh huh onpa isäntä joutunut pahaan paikkaan 2 kertaa suihkuun korkeintaan viikossa.sitäpaitsi seksyt alkkarit oli nuoruudessa. ;)

Vierailija

Naisilla on jokin ihmeellinen pakkomielle yrittää muuttaa miehiään haluamallaan tavalla. Kaikki ihmiset ovat erilaisia luonteeltaa. Miksi kaikkien miesten pitäisi olla jotain sellaista mitä he eivät oikeasti ole? Antaisivat miesten olla sellaisia kuin haluavat olla.

Vierailija

Kirjoita tähän kommenttisi
Tällaisen "samin" kanssa itse olin naimisissa vuosikymmenet. Sitten loppui ruuti. Toivoin löytäväni miehen joka huolehtii kodin tärkeistä asioista, rempoista,hankinnoista ja raha-asioista. Ja voisin elää ilman huolia ja huolehtimista. Mutta ei sellaisia ole :)
No onneksi nykyinen sentään, korjaa auton, pukeutuu siististi sekä osaa laittaa ruokaa yms. Kaikki muu on sitten minun huolehdittava, ne raha-asiatkin.

Vierailija

Kirjoita tähän kommenttisi
Tällaisen "samin" kanssa itse olin naimisissa vuosikymmenet. Sitten loppui ruuti. Toivoin löytäväni miehen joka huolehtii kodin tärkeistä asioista, rempoista,hankinnoista ja raha-asioista. Ja voisin elää ilman huolia ja huolehtimista. Mutta ei sellaisia ole :)
No onneksi nykyinen sentään, korjaa auton, pukeutuu siististi sekä osaa laittaa ruokaa yms. Kaikki muu on sitten minun huolehdittava, ne raha-asiatkin.

Vierailija

Sami on selvästi Asperger-ihminen. Asialle ei sinänsä voi eikä tarvitsekaan voida mitään, mutta asian tietäminen auttaa suhtautumisessa. Toinen ei ole tahallaan tai "pahuuttaan" hankala, hupsu tai sosiaalisesti jäykkä.

Netissä on paljon asiaa Aspergereistä, tosin pääasiassa nuorten ihmisten osalta, koska nuorilla erot valtavirtaan korostuvat ja aiheuttavat suurimmat ongelmat. AIkuiset Aspergerit ovat juuri Kirsin kuvaamanlaisia asialleen omistautuvia hajamielisiä, ahkeria ja rehellisiä professoreita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat