Artikkelista: Ihana, vaarallinen ihastus

Kommentit (6)

Vierailija

Musta ihastuminen on tavallaan myös valinta. Vaikka itse tunnetta ei ehkä voi estää, siihen kyllä voi vaikuttaa, lähteekö lietsomaan sitä tunnetta isommaksi vai yrittääkö tukahduttaa sen. Tekonsa voi aina valita.

Vierailija

Tottakai ihastuminen on valinta ja siihen voi vaikuttaa. Itse olen tälläkin hetkellä järjettömän ihastunut enkä aio tunnettani yhtään hillitä vaikka vakituisessa parisuhteessa elänkin. Nautiskelen vain mukavasta flirtistä uuden työkaverini kanssa.

Vierailija

Minä en itse ole aiemmin ollut kovin helposti ihastuvaa sorttia, mutta viimeisen kahden vuoden kuluessa olen alkanut ihastumaan todella herkästi. Toisaalta ihan mukavaa, mutta aina välillä ihastumisesta tulee pieni morkkiskin. Ihastumisistani en puolisolleni viitsi mainita, se aiheuttaisi vaan turhaa mielipahaa.

Vierailija

Kyllähän se kertoo jotakin parisuhteen laadusta, että jatkuvasti ihastuu. Tai sitten se kertoo omasta luonteesta: olet ihastunut ihastumisen tunteeseen. Tuohan se vipinää elämään.

Vierailija

Kyllä omassa parisuhteessa jotain on pielessä, jos alkaa ihastua muihin. Miellyttäviä, kauniita ja komeita ihmisiä tietysti on maailma täynnä ja ihailla saa, mutta ihastus on jo vakavampaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat