Sattuu. Ikävä, mieletön ikävä

Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Erosin pitkäaikaisen seurustelu kumppanini kanssa tasan 23 päivää sitten. Kyllä vain, olen laskenyt päivät. Moneen kertaan. Ymmärrän täysin miksi vastapuoli halusi lopettaa suhteen, en ollut se kaikkein "moraalisesti korrektein tapaus", kuten hän asian ilmaisee, ja myönnänkin sen, olin sekoillut muiden miehien kanssa pienen suhdekatkoksemme aikana.. Tuntuukin siis erityisen pahalta tietää, että itse olen pilannut tulevaisuuteni rakastamani ihmisen kanssa.
Tuntuu aivan äärettömän pahalta nukkua yksin leveässä sängyssä seurana vain tyyny ja peitto. Ei ole enää ketään kainalossa. Ei hänen suloista hymyään. Joskus mietin että voinko olla todella näin typerä? Typerä nainen. Huoh.. He keillä on saman tapaisia kokemuksia voivat jakaa ne ja saada ehkä oloni hieman paremmaksi, kiitos.

Kommentit (1)

Vierailija

Ei erossa ole oikeita sanoja , joilla lohduttaa.
Tosin erostasi on jo aikaa , ehkä olet päässyt tilanteen herraksi omin keinoin ?

Oletko miettinyt syytä siihen , miksi et käyttäytynyt "moraalisesti oikein" suhteessa , jos olit onnellinen ja rakastit puolisoasi ?

Kaikesta selviää ja kun yksi ovi menee kiinni , jossain aukeaa joku toinen , uusi mahdollisuus kenties ?

En ole ihan paras neuvomaan ,omasta erostani on vähän yli vuosi , enkä ole vieläkään kuivalla maalla - tosin vesi ulottuu enää johonkin navan korkeudelle , ehkä täältä vielä noustaan ?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat