Ruokatoimittaja hämmästyi: maksalaatikon maun saa aikaiseksi myös ilman maksaa

Ruokatoimittaja hämmästyi: maksalaatikon maun saa aikaiseksi myös ilman maksaa

Maksattoman laatikon maku on niin lähellä esikuvaansa kuin mahdollista!

Suomen suosituin einesruoka, maksalaatikko, on helppo tehdä itse. Yllättäen maksalaatikon makuun voi päästä käyttämättä ruokaan lainkaan maksaa.Lue koko juttu

Kommentit (7)

Vierailija

No mitä he******ä eihän se ole maksalaatikkoa vaan jotain vege/soijalaatikkoa joka (ehkä) maistuu maksalaatikolta!? Voisiko toimittajat taas hieman paneutua asiaan mistä kirjoitetaan?

nyymi-77

Tartex sisältää palmuöljyä. Miksi kaataa sademetsää palmu- ja soijapapuviljelmäin tieltä? Vegaani mössö ehkä, mutta kaukana ekohyvästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Penttih

Miksei vegaanit keksi omia sapuskoja niistä härkispavuista sun muista tofuista? Miksi pitää kopioida perinteisiä ruokia ja niiden makua. Kuitenkaan ne eivät maistu esikuvaltaan, vaikka niin aina väitetään.

Vierailija

Penttih kirjoitti:
Miksei vegaanit keksi omia sapuskoja niistä härkispavuista sun muista tofuista? Miksi pitää kopioida perinteisiä ruokia ja niiden makua. Kuitenkaan ne eivät maistu esikuvaltaan, vaikka niin aina väitetään.

Yleensä siksi, että vegaanit tykkäävät näistä ruuista, mutteivät halua valinnoillaan maksaa eläinten tappamisesta. Vaikka tästä reseptistä nyt on palmyöljyn takia eettisyys kaukana.

soijaloota

Testasin! Oli hyvää, mutta olisin lisännyt siirappia itse vielä. Maksalaatikossa tykkään sen makeudesta joten sitä jäin kaipaamaan.

Ja mitä ihme kitinää täällä nyt on siitä mitä vegaanien pitäisi syödä? Itse pidän maksalaatikosta ym liharuuista tosi paljon, mutta ei haluta enää syödä niitä ilmastosyistä, ja kokeilen mielelläni tällaisia hauskoja vegeversioita uteliaisuudestakin. Palmuöljy ja soija on toki kyseenalaisia, mutta voihan sitä välillä niitäkin käyttää, kunhan ei ole päivittäistä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat