15 kuvaa, jotka saavat sinutkin vapisemaan epätoivosta – tai sitten sinussa ei ole piiruakaan perfektionistia

15 kuvaa, jotka saavat sinutkin vapisemaan epätoivosta – tai sitten sinussa ei ole piiruakaan perfektionistia

Yhden mielestä tässä on ihana järjestys. Toisen mielestä rivit ovat vinossa ja namuja lisätään kerta kaikkiaan väärässä järjestyksessä.

Varoitus: kuvat eivät välttämättä sovellu kovimman luokan perfektionisteille.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Arja

Pyrin täydellisyyteen, mutten saanut hepulia näistä virheistä. Täydellisyyteen oli kuitenkin pyritty. Joskus pieni virhe osoittaa, että kyse on inhimillisistä virheistä ja saa hymyilemään. Yritys hyvä 10.

Vierailija

Kuvat ei ärsyttäneet yhtään. Mutta mainosten määrä jutussa sai raivon partaalle. Hankaloitti kuvien avautumista ja rikkoi kokonaisuuden. Mutta tästäkin selviän.

Murr

Minua juili sydämestä se, kun siinä kulhossa oli niitä pikku munia ei vain se yksi sininen siellä lilan seassa, vaan se, että niitä kuuluisi olla joka lokerossa sama kpl määrä, joko 12 tai 11 kpl:tta ja värit kohillaan...

Vierailija

Minä olen perfektionisti, mutta vain itseni suhteen, muilta en edellytä samaa. Ehkä siksi nämä kuvat eivät häirinneet yhtään? 

Satunnainen kulkija

Poikkeavuudet  eivät häirinneet pätkääkään, pikemminkin pyrkimys "täydellisyyteen": on tylsää ja mielenkiinnotonta!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat