Kuinka kovan luokan jouluttaja olet? Vastaa 9 kysymykseen ja saat tietää totuuden

Kuinka kovan luokan jouluttaja olet? Vastaa 9 kysymykseen ja saat tietää totuuden

Jihuu, aina voi juhlia joulua!

Joulu tulla jollottaa! Testimme kertoo, kuinka syvälle sinun sydämeesi joulu on pesiytynyt.Lue koko juttu

Kommentit (3)

Vierailija

"Olen kiistatta jouluttajien kovinta ydintä." En nyt ihan niinkään sanoisi, mutta joitakin joululahjoja olen jo ostanut, ettei mene sitten joulukuussa älyttömät määrät rahaa, ja kaupassa olen hypistellyt pihavaloja (pitäisiköhän meidän hankkia uusia). Joululauluja hyräilen, mutta vastahan tässä on päästy omenahillon keittelystä, ei se joulu nyt sentään ihan vielä ovea kolkuttele. Lapsen kanssa on jo viime viikolla päästy yhteisymmärrykseen siitä, onko joulupukkia olemassa, ja nyt on siirrytty aiheeseen mistä vauvat tulevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

meikäläisellä Jon oulu joka päivä.. aina on pipareita kahvipöydässä joutorttujakin aika usein  kinkkua paistan myös aika usein jopa monta kertaa vuodessa,kun ne on parasta kaikki ,sen sijän joulahjoja en ole ikinä ostanut kellekkään,koska jo tiedän etukäteen,että ne eivät miellutä  saajaa kuitenkaan oikeesti.,eikä koskaan käy dä joulu kyläss, eikä muussaan kylässä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat