Artikkelista: Pettämissivusto villitsi varatut – miksi ja mitä siitä seuraa?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Varmaa saantia, kukaan ei käy varmistamaan valehteleeko joku olevansa naimisissa. Hohohoo! Kyllä tässä jymäytetään tyhmiä naisia. Luodaan vaa jotenki jännittävä ilmapiiri.

Vierailija

Miehiä siellä sivustolla enemmän on. Mutta idiootin mielestä vain nainen on huorahtava, jos sivusuhdetta hakee. Mieshän saa tehdä niinku lystää...

Vierailija

Miksi tosiaan aina naisia syytetään ja syyllistetään. Olen eronnut 54-vuotias naien, en vikittele miehiä tai ole mitenkään hakemassa seuraa. Kuitenkin ollessani ulkona minua on lähestynyt useasti ihan mukavilta tuntuneita miehiä. Kun he ovat ehdottaneet treffejä, kysyn aina ovatko he naimisissa. Ja todellakin valtaosa on. Kun vastaan, etten seurustele varattujen kanssa, alkaa puolustelu - ihan vain jutella haluaisin tai että olen niin yksin ja elämme vaimon kanssa omaa elämäämme.Minunko siis on vika tällaisissa tapauksissa. Olen ihan tavallisen näköinen asiallisesti pukeutuva, hieman tukeva keski-ikäinen nainen, joten kukaan ei voi väittä minun provosoivat tilannetta. Samansuuntaisia kokemuksia on ystäviättärilläni, joten älkää nyt hyvät naiset aina syytelkö omaa sukupuolta!

Vierailija

itse kävin tästä kiinnostuneena kirjautumassa sivustolle, ja yllätyin suorastaan kuinka paljon äärimmäisen FIKSUJA yhteydenottoja tulikaan! Pakko myöntää mutta jotain koukuttavaa viehätystä on jo pelkästään tuossa tsättäilyssä

Vierailija

Kirjoita tähän kommenttisi olen kiimainen mies, minä olen naimisissa ja en saa tarpeeksi seksi kotona (n,2 k3rtaa /kk) Haen fiksua naista seksin takia.

Vierailija

Kyllä veikkaisin, että taloudelliset seikat sitovat suomalaisia epätyydyttäviin suhteisiin jotka lopulta johtavat pettämiseen. Ja vasta lopulta ehkä eroon.

Suuri asuntolaina, autonlyhennykset, luottokortit, lainarahalla tehdyt talvilomamatkat + muut velat. Elämä budjetoitu kahden aikuisen tulojen mukaan. Eroaminen kaataisi talouden; talo pitää myydä, auto(t) jakaa, tapella huonekaluista, esineistä, mahdollisista lapsista elatusmaksuineen...

En pitäisi nyky-yhteiskunnan rakennetta kovin erilaisena tekstin vertaukseen historiallisesta Ranskasta. Nykyään ihmiset ovat tasapuolisemmin velkavankeudessa - yhdessä. Mies voi tienata enemmän, mutta ei välttämättä tarpeeksi jotta elintason ylläpito onnistuisi yksin. Ainakaan velkataakan alla.

On eletty saman katon alla vuosia tai vuosikymmeniä ja kasvettu hiljalleen "vain" ystäviksi tai erilleen. Ajatusmaailma muuttunut sitten nuoruuden - mutta vain toisella osapuolella. Käsitykset asioista, elämäntavasta ja siitä kuuluisasta rahan käytöstä kasvaneet eri puolille huonetta. Peiton alainen elämä muuttunut saman jauhamiseksi ja harventunut, ehkä miltei kokonaan loppunutkin. Ja sitten herätty, että eihän se olekkaan hauskaa olla kokonaan ilman. Toinen puolisko on kasvanut kaksinkertaiseksi hääkuvaan verrattuna - kun itse yrittää pitää samaan aikaan kunnostaan huolta. Toinen ei enää kiinnosta fyysisesti. Mutta se talous..

Eikö ole helpompi vain nauttia hetki joskus huoletta kuin käydä läpi koko pirullinen eroprosessi ensin. Ja jos joku löytää uuden paremman onnen toisen kainalosta, niin eikö se loppuen lopuksi ole kaikille parempi kuin jurnuttaa parisuhteessa jossa päivä toisensa jälkeen kärsii. Jollei kärsisi, ei olisi tarvetta kotsoa aidan yli vihreämmille niityille.

Ja parhaassa tapauksessa joku huomaakin kokeiltuaan, että ehkä se oma kulta oli sittenkin se paras vaihtoehto, ruoho olikin karelle palanutta aidan toisella puolella. Ns. pettäminen tai sen jääminen yrityksen asteelle (omasta päätöksestä) voi myös pelastaa tai herättää henkiin parisuhteen. Mutta toiselle on osattava kommunikoida mitä haluaa todella. Se on vaikeaa mutta myös sen toisen osapuolen on ymmärrettävä että parisuhteeseen tarvitaan kaksi.

En demonisoisi sivuston seurauksia. Ja ihmisellä on todellakin kuitenkin vain yksi elämä. Älä siirrä huomiselle mistä voit nauttia tänään - huomista ei ehkä enää tule.

Vierailija
Vierailija

Vieläkö suomalaiset kehtaavat ylenkatsoa itäeurooppalaisia naisia, kun omakin käytös on varsin huorahtavaa ?

Kyllä se sivu on nimen omaan varattuja MIEHIÄ täynnä jotka käyvät jokaiseen sivulla vastaan tulevaan naiseen kiinni kuin siat limppuun, koska naisia on sivuilla suhteessa niin vähän.

Että olipa taas hienosti perusteltu kommentti. 

Vierailija

Tämä on mielestäni hyvä artikkeli paljon puhuttavasta aiheesta. Pettämissivustojen suosio on varmaankin yllättänyt monet. Vaikka ihmiset ovat aina pettäneet, niin monelle pettämisen yleisyys on valjennut vasta näiden sivustojen suosion myötä. Pettämissivustojen käyttäjät ovat ihan tavallisia suomalaisia miehiä ja naisia. Salasuhteet on helppo tuomita suoralta kädeltä, mutta asiat eivät aina ole täysin mustavalkoisia. Lisää aiheesta voi lukea vaikkapa http://www.pk-seuraa.net/pettamissivustot/ osoitteesta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat