OnePiece -haalari

Vierailija

Wowwee aivan mieletön juttu OnePiece -haalareista uudessa lehdessä! Olen kiinnolla seurannut niiden yleistymistä blogien kautta viime vuonna, ja nyt ennen joulua se alkoi oikein kunnolla rynniä suomen medioihin. Kyllä on viestintäpuolen väki tällä firmalla ollut melkoisia velhoja! Aiemmin mietin etten kyllä itselleni laittaisi moista päälle, mutta voitin facebook-kisasta itselleni haalarin ja pääsyn lanseerausbileisiin jotka pidettiin Tigerissä. Näin myös nuo norjalaispojat, ainakin yhden tunnistin kuvasta. Oli aika epätodellista pukeutua yökerhossa tuohon asuun, mutta se oli mahtavaa kun kaikilla muillakin oli sllainen. Mikä yhteenkuuluvuuden tunne, että nyt tehdään historiaa. En ole sen koommin sitä käyttänyt kuin kotona ja varovasti ehkä sunnuntaisin lähikaupassa käyntiin, mutta tämän jutun luettuani päätin laittaa sen ensi kertaa ihan kaupungillekin, ja se sai ainoastaan positiivista palautetta :) Nyt unelmoin toisen hankkimisesta, ja olen ihan hurahtanut. Jos asut ovat kerran koko ajan loppuunmyyty joka paikasta (stokkalta ainakin..) niin missä ihmiset niitä piilottelette? Kantakaa niitä ylpeästi, ja toisen vastaavan nähdessänne vilkaiskaa toisianne merkitsevästi: kuulutte vielä toistaiseksi innovaattoreiden ja muodin edelläkävijöiden pieneen salaseuraan. Kyllä ne muut tulevat meidän perässä kun uskaltavat :)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

No siis on sitä seksikkäämpiäkin asuja tullut nähtyä :DD Mutta on ne vaan niin ihanat päällä, ja sit just se aito alkuperäinen OnePIece on musta paljon hienompi, koska siinä on viimeistelty kaikki yksityiskohdat jne.

Vierailija

Samoilla linjoilla ollaan! Onepiecet on vaan niin helppoja asuja löhöilyyn ja huolettomaan hengailuun kotona ja mökillä :) monet tuntuvat valittavan haalarien "rumuutta" mutta siis hei, ei niitä nyt linnanjuhliin ole tarkoitetukaan :D Omat oloasu-ongelmani lähtivät kertaheitolla Onepiecen avulla, eipä tarvi mökillekään muuta vaatetta pakata!

Vierailija

Itse sain poikakaverilta lahjaksi ja käytin ensin vain kotosalla, sitten vein roskat ulos/hain postin, aloin käydä lähikaupassa, salilla... no, nyt en enää edes keksi minne en se yllä menisi :D ja jokunen on tullut jo vastaan samoissa kuteissa, eli eiköhän tuo trendi kulovalkean lailla tosiaan leviä! :)

Vierailija

Mun mielestä ne haalrit on oikeasti aika seksittäitä: katsokaa vaikka onepiecen lookookia! Kuumia naisia ja miehiä, alusvaatteet pilkottaa haalarin sisältä... kyllä itse niitä kuvia katsellessa ajattelen että noin ne pitääkin pukea!

Vierailija

Ohos lueskelin tuota onepiece -sivun blogia ja tuollahan olikin yllättäen kuva lontoon avajaisbileistä, jossa on yksi suomen tunnetuimpia bloggaajia, Yummy! -jenni mukana [:D] Miten se tuonne on päässyt: http://onepiece.com/fi/shop/blog/view:140

Hitto olisi kyllä ollut mahtavaa päästä itse niihin suomen bileisiin [:(] Haluaisin tuollaisen teddykarvaisen, näyttävät olevan alennuksessa! Pitäisikö tilata, onko kokemuksia siitä? Kaksi jos tilaa niin tulee postarit ilmaiseksi, haluaisiko joku tehdä helsingissä yhteystilauksen :)

Vierailija

Me tilattiin just kaverin kaa, tuli kyllä niin nopeaa et olisko seuraavana päivänä ollu dhl:n lähetti ovella! Loistavaa asiakaspalvelua! Nyt täällä onepiecessäni teen hommia :)

Vierailija

itseasiassa sillä on kaksikin :) sai toisen promona ja osti vielä toisen lisää. tiedän kun myyjä rovaniemen jackal-liikkeessä tiesi kertoa! ja onhan tällainen lady gagalla ja justin bieberilläkin niin miksei antti tuiskullakin!
Yummy-jenni on muuten kanssa rovaniemeltä :) Sopii tosi hyvin rovaniemeläisille ;)

Vierailija

Ne haalarit näyttää ihan hirveiltä. Istuvuus on tosi huono ja siellä vetoketjun loppupäässä on ihmeellinen nipukka, joka näyttää ihan pililtä. En ymmärrä tuota innostusta, mutta hihittelen mielessäni, kun muodin orjat pukeutuu näihin haarareihin ja ovat sitten niin "hienoja".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat