Vierailija

Mistä voi tietää onko pelimiehellä oikeita tunteita?
Tiedän, että hänellä on ollut paljon naisia.
Näemme hänen kanssaan satunnaisesti viihteellä. Hän on hyvin asiallinen kanssani, ei yritä kosketella tai muutenkaan ole päälle käyvä.
Hakeutuu kuitenkin lähelleni ja minun aloitteestani halataan ja minä voin kosketella häntä. Hän ei tee elettäkään koskettaakseen ja jos itse yritän, että kyllä hänkin saisi koskettaa, niin sitä ei tapahdu.
Hänellä ei tietääkseni ole nyt ollut muita naisia, mutta enhän minä tiedä mitä ja missä hän oikeasti aikaansa kuluttaa.
Ihmetyttää vain, kun kyseessä mies joka hyppii sängystä toiseen, on minun kanssani hyvin asiallinen, vaikka minä olen menossa mukana hyvin halukkaasti.
Kuitenkin hakeutuu seuraani ja antaa minun kosketella, suutelu asteelle emme ole edenneet, vaikka tätä on jatkunut jo aika pitkään.
Jos näemme selvinpäin, niin hänestäkin huomaa jonkinlaisen ujouden, vaikka ei hän muiden seurassa vaikuta ujolta.

Kommentit (1)

Vierailija

Eikö oma järki sano yhtään mitään, vai kuvitteletko tosiaan olevasi jotenkin niin kauhean erityinen nainen joka saa yhtäkkiä pelimiehen rakastumaan sinuun, vaikka tuo ei ole kyennyt sellaiseen kenenkään muunkaan kanssa. Hän on saanut sinut miettimään, että mitä vikaa sinussa on naisena VS muut naiset kun he kelpasivat, mutta sinä et ja lopulta hän antaa sinulle sitä mitä haluat roikuttuasi aikasi kiimoissasi hänessä ja saa sen mitä itse haluaa koukussa olevan pumpattavan barbaran joka saattaa vuosia kuvitella olevansa jotenkin erityinen, vaikka on vain yksi pano muiden joukossa odotellessaan kotona hameenhelmat hampaissa koska on taas vuoro tulla käytetyksi. Saat ihan kaiken mitä ansaitset jos tuohon kyytiin lähdet:).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat