Artikkelista: Valmistaja kertoo: tämä suututtaa sukkahousujen käyttäjiä

Kommentit (6)

Vierailija

Sukkiksien pitää olla sopivan kokoiset ja hyvälaatuiset. Silloin eivät purista, valu eikä hankaa. Tämän tiedän, vaikka olen mies.

Vierailija

Olen mies, mutta käytän mielummin sukkahousuja kuin pitkiä kalsareita. Sukkahousuja saa monen paksuisina, useimmat on paljon ohuempia kuin miesten kalsarit. Ne istuu ihonmyötäisesti, eikä lökötä kuin kalsarit. Ne ei mene ruttuun housujen alla. Ne on useimmiten liukaspintaiset, jolloin farkut liukuu niiden päällä paremmin kuin puuvillakalsareiden. Tarvittaessa niistä löytyy villaisia ja merinovillaisiakin versioita, jotka on paljon lämpöisemmät kuin miesten kalsarit. Eli sukkahousut on paremmin istuvat, niissä on suuri valikoima eri paksuuksia ja suuri valikoima valmistusmateriaaleja eri tarpeisiin. Paluuta kalsareihin ei ole. Omistan kyllä miesten sukkahousujakin, mutta en näe oleellista eroa naisten ja miesten mallien välillä. Sepalusta en kaipaa, ja sukkahousut on yleensä niin joustavaa materiaalia, että kaikki tarvittava mahtuu mukaan myös miehellä.

Vierailija

Täällä on kolmas mies, joka käyttää mielummin sukkahousuja kuin kalsareita. Juuri nuo edellä olevat argumentit tekevät sukkahousuista huomattavasti miellyttävämmät kuin kalsareista.

Kalsarit ovat sisätyöntekijälle hiostavat. Lisäksi niissä on yksi ylivoimainen ongelma; minulla kalsarin lahkeet lähtevät kiertymään itsekseen raivostuttavalla tavalla farkun sisällä. Iltapäivällä on varmaan jo kolmas kierros menossa. Sukkahousut erliminoivat kiertymisen täysin, liukkaus tekee sen, että farkut (tai yleensä puuvillahousut) eivät ala ahdistamaan.

Vierailija

Kirjoita tähän kommenttisi Täällä on jo neljäs mies,joka käyttää sukkahousuja ja kesää lukuunottamatta jatkuvasti.Ainoat alusasut,jotka pysyvät kunnolla paikoillaan ja tukevat jalkoja.Talvella erinomainen yhdistelmä,sukkahousut alle ja sarkahousut päälle.Eivät liian kuumat,jos joutuu välillä tekemään tiukemmin töitä,esim.lumilinko tukkeutuu ja se on puhdistettava lapiolla ja se on monesti hikinen homma,mutta ihmeellistä kyllä, kovassakaan pakkasessa ei tule kylmä normaalilla työvauhdilla,vaikkei minulla ole sarkahousujen alla muita pitkiä välihousuja kuin 40den.sukkahousut.

Vierailija

Hyvin luotaantyöntävä ajatus: mies sukkahousuissa. Ei tiedä pitäisikö litkeä vai nauraa, jos törmäisi tällaiseen sankariin jossain. Seuraavaksi voisitte omia kukkahameet!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat