Poskiontelossa tykyttää tulehdus – onneksi on muutakin apua kuin punkteeraus

Poskiontelossa tykyttää tulehdus – onneksi on muutakin apua kuin punkteeraus

Tukkoisuuden lisäksi poskiontelotulehdukseen liittyy kasvosärkyä, yskää ja ylähampaiden tärinäherkkyyttä.

Pitkittyneen nuhan ja flunssan ikävä seuralainen on poskiontelotulehdus. Lue miten sitä hoidetaan.Lue koko juttu

Kommentit (3)

kyllästynty

Kun on tarpeeksi monta poskiontelotulehdusta niin ilolla ottaa vastaan punkteerauksen, itselle kävi niin että kun kysyin lääkäriltä milloin tässä aletaan tutkimaan miksi on jatkuvaa ja ei parane niin hän totesi ette vielä ainakaan ja kyseessä oli kuudes tulehdus vuoden sisällä.

Edellinen lääkäri viidennellä kierroksella ihmetteli miksei antibiootit tehoa kun kuulemma hiirikin olisi kuollut annokseen, totesin jo siinä vaiheessa etta jos hyvä lääkäri katsoo niin olen ehkä isompi kuin hiiri, tämä "ammattilainen" kirjoitti lääkettä jota olin kokeilut toiseen vaivaan ja ei uskonut kun sanoin että lääke on tehoton minulle, eli suomennettuna potilas ei tunne kroppaansa.

Lopulta seitsemännellä kerralla tuli vastaan keikkalääkäri joka katsoi ihmeissää tietojani ja totesi että minut olisi pitänyt ohjata jatkotutkimuksiin jo aikoja sitten. Sitten pääsinkin tutkimuksiin ja vuoden päästä tehtiin laajennusleikkaus mutta itse toteaisin tuon kokoneena, a) suurin osa lääkäreistä kirjoittaaa antibioottikuurin ja turhia lääkkeitä laiskana b) ei osata enään punkteerata

Homeopaattisesti

Keski-Euroopassa ja huom! Virokin kuuluu siihen, lääkärit suosittelevat Sinupret ja Gelomyrtol nimisiä homeopaattisia lääkkeitä. Asuessani Keski-Euroopassa kärsin useista peräkkäisistä poskiontelontulehduksista ja huuhtelun lisäksi ainakin Sinupret käytössä. Eivät koskaan edes tarjonneet antibioottia. Oireilun syykin selvisi makuuhuonetta remontoidessa; yli satavuotiaan talon ulkoseinän ja hirmuisen tapetti-ja laastikerroksen alla oli hometta. Se saatiin pous, silikonit päälle, maali ja tapetti ja oireilu loppui siihen. Mutta nytkin haen Tallinnan apteekeista ko.valmisteita, joita täällä lääkärit sanoo hokkuspokkukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos kärsii jatkuvasti poskiontelotulehduksista, kannattaa kiinnittää huomiota veden korviin joutumiseen. Pese hiukset esim. lavuaarissa tai käytä silikonikorvatulppia suihkussa. Kun vältät veden joutumista korviin, se saattaa lopettaa poskiontelotulehduskierteen. Eräs lääkäri oli suositellut tätä äidilleni, ja kas kummaa, poskiontelotulehdukset loppuivat siihen paikkaan. On toiminut myös monella tutulla.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat