Artikkelista: Koukussa nettideittailuun: "Minulla voi olla kolmet treffit päivässä"

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Huhhuh? Siis tämä nainen meni naimsiin Skype tuttavuuden kanssa, jota ei ollut edes nähnyt? Muutenkin kun tuota juttua lukee, niin tulee mieleen että henkinen tasapaino ei ole ihan kohdallaan. Jättäisi treffipalstat syrjään ja hoitaisi itsensä kuntoon. Psykiatrin luokse mars.

Vierailija

Kirjoita tähän kommenttisi eli toisin sanoen etsit sieltä kreikasta itsellesi rahoittajaa,joka voisi maksaa laskusi,säälittävää!! onnekksi tuollainen ei olekkaan täällä suomessa pilaamassa naistemme mainetta

Vierailija

Vai on miehet liian pihejä Suomessa :D Montakohan kertaa Tiina on itse tarjoutunut vastavuoroisesti maksamaan ravintolaillan tai vienyt miehelle lahjoja. Kukahan se pihi olikaan..?

Vierailija

"Olen oppinut läksyni."

....joo ihan varmaan...

Suosittelen ko henkilölle täysin rehellisesti parin vuoden hiljentymisretriittiä ja ahkeraa itsetutkiskelua.

Vierailija

No jos on naiset tuollaisia pyrkyreita Suomessa, niin hyva vain kun olet sielta poissa!!! Ja viisaat sanovat etta ahneella on paskainennloppu. Toivottavasti sulla on paljon vessapaperia saastossa! Tama toiselta naiselta , joka meni avioon 30 vuotta sitten RAKKAUDESTA...eika suinkaan rahan himosta!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat