Artikkelista: Stoppi teeskentelylle: 6 askelta orgasmiin

Kommentit (6)

Vierailija

Haluaisin lisätä, etta kaynti gynekologin vastaanotolla olisi se ensimmäinen asia listalla. Hän voi testata verestä hormoniarvot. Oma testosteroniarvoni oli niin alhaalla, etta vasta nyt kun se on korjattu, pystyn kiihottumaan. Orgasmia ei ole viela tullut parin vuoden mittaisesta harjottelusta huolimatta, joten nyt on aika mennä terapeutin puheille.

Nimimerkki Nainen

Vierailija

Olen nelikymppinen nainen, joka nauttii rakastelusta, mutta sitä orgasmia en kyllä ole saanut. Itse sen kyllä saan ilman miestä. Leluja en ole harrastanut, eikä asia ole minua koskaan vaivannut. Ehkä olen sitä koulukuntaa joka pitää orgasmia yliarvostettuna. Miehille se että olen aktiivinen, mutta en laukea on ollut isompi juttu. Tuntuu siltä, että juuri he eivät ole luottaneet sitä kautta minuun, koska ovat kokeneet itse epäonnistuneen. Aina olen silti nauttinut ja positiivista palautetta mukana olosta, kokemuksesta, olosta, antanut.

Olen ajatellut, että vasta jos seksi halut lähtee, niin sitten minä teen samat kuin sinä joka ylläni tuossa kirjoitteli.

Aihe on silti tärkeä.

Vierailija

Mielenkiintoista luettavaa! Jos orgasmeja teeskentelee, kannattaa kyllä oikeasti miettiä, miksi niin tekee ja kannattaako samalla linjalla jatkaa. Jos haluaa pidemmän päälle tyydyttävän seksielämän, niin luottamus ja aitous ovat erittäin tärkeitä. Orgasmista kannattaa puhua kumppanille. Asia kannattaa ottaa myös puheeksi, jos miehenä epäilee teeskentelyä. Orgasmin esittäminen on itse asiassa aika helppo huomata. Täältä voi lukea hyvän artikkelin asiaan liittyen.

kuutamotar

En ole koskaan teeskennellyt enkä ymmärrä tämmöistä että miksi pitäisi teeskennellä.päinvastoin minä kyllä ilmoitan suurella äänellä tai jotain sinnepäin jos en ole saanut.siksihän seksiä harrastetaan että halutaan saada. outoa tuolainen seksi.voi mieskin teeskennellä jos ei vaikka just jaksa tai jotain.

Vierailija

Kaikki naiset ovat teeskennelleet? No minä en kyllä ole, eli siinä meni heti seksologi vikaan. Miksi haluaisin kumppanin jolle pitää teeskennellä?

Oikeita neuvoja, ei lätinää

2 askelta orgasmiin: päätä haluta sitä ja tunnustele itseäsi. Keho kertoo, mikä tuntuu hyvältä. Pelkkä rentoutuminen tms. ei oikein ole riittävää, tuntuu jopa naurettavalta, kun kysymys on tekniikkalajista. Ainakaan itselläni ei liity orgasmin hankintaan yleensä minkäänlaisia seksuaalisia ajatuksia, vain sen kuulostelua, mikä tuntuu kehossani milloinkin hyvältä. Jotta siihen asti pääsin, piti heittää sivuun tunne siitä, että teen jotain outoa tai vähän hävettävääkin. Lopulta opin saamaan orgasmin parissa minuutissa pyyhkeen avulla, nykyään myös käsin, ja olen erittäin tyytyväinen, vaikka anatomiani on sellainen, että kumppanin kanssa orgasmi on vielä haave.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat