Rakastan lapsiani ja haluan osoittaa sen arjen valinnoissa

Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Rakastan omia lapsiani niin paljon, että mitkään sanat eivät riitä kuvaamaan sitä tunnetta. Haluan osoittaa rakkauttani tekemällä elämässä valintoja, jotka ovat lasten edun mukaisia. Se ei aina ole itselle se kivoin vaihtoehto, mutta aina silti päivänselvä.

Käytännössä siis en ole ns. uraihminen vaan "käyn töissä", koska näin voin varmistaa ajan lasten kanssa ja täydellisen läsnäolon silloin kun olen heidän kanssaan. Olen ylpeä itsestäni, että pidän tästä periaatteestani kiinni.

Kommentit (5)

Vierailija

Haluatko siis tällä sanoa, että uraihmiset ei rakasta lapsiaan? Uskoisin, että suurin osa ihmisistä miettii lastensa etua valintoja tehdessään. Kaikille vaan ne valinnat eivät ole samat.

Jos ihminen on intohimoinen työnsä suhteen, ei varmaan ole lapsien edun mukaista, että hän uhrautuu lasten vuoksi ja jää kotiin, ja pahimmassa tapauksessa katkeroituu siitä.

Vierailija

Sinä sentään käyt töissä. Joskus kun nykyään lukee kotiäitien mielipidekirjoituksia niin tulee sellainen olo, etteivät naiset saisi enää töissä käydäkään, jos ovat lapsia menneet hankkimaan. Eivät ainakaan ennen kuin nuorimmainenkin on päässyt alaluokilta.

Vierailija

Olet onnellisessa asemassa kotona....ja rahat riittää...
Jos on asuntolainaa otettu ja töitä on tarjolla ainakin mulla oli pakko mennä.
Nyt tosin talo maksettu.Lapset on jo teinipoikia ja prinsessakin alottaa koulun.Niin sitä on vaan menty..päivä kerrallaan.Oltiin tosi tiukilla rahallisesti! Nyt on helpompaa.

Vierailija

Onko sillä merkitystä hyvään äitiyteen,että käykö töissä vai onko kotona. Eiköhän kaikki perustu siihen,kuinka lapsen kanssa ollaan,kun sitä yhteistä aikaa on!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat