Testasimme markettien peruspikkarit – yksi voittaja ylitse muiden: päihitti ulkonäössä, mukavuudessa ja hinnassa

Testasimme markettien peruspikkarit – yksi voittaja ylitse muiden: päihitti ulkonäössä, mukavuudessa ja hinnassa

Ken on heistä kaikkein kaunein, mukavin ja edullisin?

Kahdesta asiasta on aina pulaa: alushousuista ja sukista. Testasimme, mistä marketista löytyvät parhaimmat peruspikkarit – ja löysimme yhdet todelliset luottopöksyt.Lue koko juttu

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mikä järki pistää testaajaksi "vannoutunut stringien käyttäjä"? Stringien käyttäjällä jo lähtökohtaisesti eri odotukset esim. sille miten haluaa pepun alushousuissa näkymään. String-mallia suosivalla ja brief-/tai-mallia suosivalla mieltymykset lienevät varsin ääripäiset, koska stringit korostavat takamusta ja briefit oikeastaan häivyttävät sitä.

Vierailija

Klikkasin innostuneena, mutta petyin. Tällaiselle jutulle olisi tilausta ihan tosissaankin tehtynä, eikä panemalla testihenkilöksi ihminen, joka ei edes lähtökohtaisesti pidä testattavista tuotteista. Nyt tämä ei antanut oikein mitään ihmiselle, joka voisi oikeasti käyttää tällaisia pöksyjä. Lisäksi kuvat housuista käyttäjän päällä olisivat olleet informatiiviset.

Vierailija

Lidlin Seacell materiaali oli ”uusi” minun ymmärrykseni mukaan siksi, että se oli lyocelliä (luonnonkuitutyyppi, niinku viskoosi), joka on tehty merilevästä. Yleensä lyocelliä tehdään kai puusta, joten ehkä tämä on ns. ekologisempi vaihtoehto. Kai?
Vrt. bambu - siitäkin puhutaan viskoosina, mutta tehdään bambusta.
Ehkä olisi kirjoittaja voinut vähän myös panostaa materiaaleista kertomiseen ja niiden taustojen tutkimiseen. Nykyaikana monelle näillä asioilla on myös paljon merkitystä.
Pikkarithan ei kuulu Lidlin vakiovalikoimaan, mutta minäkin ehdin tuosta erästä napata parit ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

Vierailija

Hei, itse käytän Sloggi Basic Cotton Tai - mallia 95% cotton , 5% elastane. ja Sloggi Sensual Fresh Tai-mallia 84% polyamide , 16 % elastane. Väriltään ovat mustia ja kokoa 40. Kumpaakin alushousumallia olen käyttänyt jo vuosia, ne vain yksinkertaisesti ovat aivan mielettömän mukavat päällä eikä niissä ole niin paksuja leveitä kiristäviä kuminauhoja lahkeensuussa ja vyötäröllä. Sloggi Basic Cotton on hyvin muotoiltu alushousu ja Sloggi Sensual Fresh ei ole ehkä niin hyvin muotoiltu mutta on vastaavasti joustavampi ja saa pyllyn näyttämään niissä hyvältä.
Ehdoton ykkös alushousu minulla on ollut jo useita vuosia String-malli, niitä on minulla myöskin sellaista täysin saumatonta mallia, String alushousumalli on aivan mielettömän hyvä päällä eikä farkkujen tai muittenkaan päällyshousujen alta näy alushousujen saumat niissä.
.

Jo isomummo

Hei!

Olen käyttänyt niin kauan kuin muista Sloggi Maxi-housuja ja en edes katsele muita. Hintansa väärti ja näin yli 70-vuotiaan kroppaan passeli koko 38. Kiitos hyvästä materiaalista ja kestävyydstä. Värinä olen käyttänyt beigeä.

Vierailija

Ei ole Sloggien voittanutta, tai-malli on itselleni paras. En edes muista, koska olen niitä alkanut pitämään, varmaan yli kaksikymmentä vuotta sitten. Ongelmana on usein, ettei kokoa 36 ole joka paikassa.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat