Ulkonäkökriisi

Vierailija

Haluaisin jotenkin kohentaa ulkonäköäni, en vain tiedä mistä alkaa!

Kommentit (14)

Vierailija

Varaa aika osaavalle uudelle kampaajalle ja anna hänelle vapaat kädet tehdä muutos. Sen ympärille hankit sitten uusia vaatteita ja vaikka uutta huulipunaa.

Vierailija

Itselläni sama "ongelma" ja mietin pitkään, että mistä tämä kriisi on lähtöisin. Tajusin, että eniten minua häiritsee hampaani ja siksi en tykännyt hymyillä. Siitä sitten lähti oravanpyörä pyörimään, koska välttelin hauskan paikan tullen nauramista ja sen takia myös katsekontaktia. Tilasin pari viikkoa sitten hampaiden valkaisupaketin (kannattaa muuten kokeilla: http://www.hampaidenvalkaisukotona.fi/hampaidenvalkaisu) ja nyt jo tuntuu "rohkeammalta"!

Vierailija

Hiuksista on varmasti helpoin lähteä. Uusi väri ja leikkaus. Sitten meikki. Varaa aika meikkiopastukseen, jossa sinulle etsitään sopivat tuotteet.  Sokoksella Make up storella on muistaakseni ilmainen meikkiopastus jos ostat tuotteita 60 eurolla. Sokoksella ja stockmannilla on myös pukeutumisneuvontaa jossa sinulle etsitään tyyliisi sopivat vaatteet.Tai jos tyyli on hukassa auttaa pukeutumisneuvonta siihenkin.

Vierailija
Ailalaila

Itselläni sama "ongelma" ja mietin pitkään, että mistä tämä kriisi on lähtöisin. Tajusin, että eniten minua häiritsee hampaani ja siksi en tykännyt hymyillä. Siitä sitten lähti oravanpyörä pyörimään, koska välttelin hauskan paikan tullen nauramista ja sen takia myös katsekontaktia. Tilasin pari viikkoa sitten hampaiden valkaisupaketin (kannattaa muuten kokeilla: http://www.hampaidenvalkaisukotona.fi/hampaidenvalkaisu) ja nyt jo tuntuu "rohkeammalta"!

Itse löysin hyvää tietoa hampaiden valkaisusta täältä http://hampaidenvalkaisukotona.net ja olen saanut hampaani näyttämään paljon valkoisemmilta - se on antanut lisää itsevarmuutta =)

Vierailija

Minä otin botox-pistokset ongelmakohtiin eli sibeliusjuonteisiin ja otsaan.  Nämä ovat tehneet ulkonäkööni tosi paljon-en enää ole vihaisen näköinen. 

Tuota en suosittele että anna kampaajalle vapaat kädet.Luultavasti hän leikkaa sinulle liian lyhyen kampauksen ja kadut sitä. 

Vierailija

Minulla on myös tosi paha ulkonäkökriisi. Näytän väsyneeltä ja kasvojen iho on veltostunut. Tämä häiritsee ja masentaa. Välillä on sellainen olo, että ihmiset tuijottaa, että onpas rupsahtanut akka. Olen 53v ja mieletäni huumorintajuinen ja nuorekas.Tykkään nuorekkaista vaatteista ja olen hyvin hoikka ikäisekseni (ehkä tämän takia näytän enemmän kuihtuneelta). Mutta nyt olen alkanut miettimään, että voinkohan käyttää tätä ja tätä vaatetta; onko se liian nuorekas ja näytänkö naurettavalta.  Minun on tosi vaikea hyväksyä tätä vanhenemista. Ryppyvoidemainokset lupailevat ihmeitä mutta oikeasti mikään voide ei auta.Kokeiltu on! Meitä naisia vaan huijataan. Ainoa asia, joka auttaa on kirurgin veitsi ja siihen minulla ei ole varaa. En viitsi tästä asiasta puhua kenellekkään, koska en halua, että minua pidetään turhamaisena. Onko muillakin tällaisia ongelmia?????

Vierailija

Hei rouva 53, puhuit kuin minun suullani. Olen vielä pikkuriikkisen alle 50, mutta luonteeltani hyvin nuorekas. Minullakin iskee toisinaan kauhu kun katson kuinka olen pukeutunut: farkut, printti T-paita, tennarit ja huppari :) ja lyhyeksi kynitty tukka. Olen kokeillut klassisempaakin tyyliä, mutta se vaan ei ole minua ja sillä siisti. 

Minulla on myös iho ongelmia, samanlaisia kuin sinullakin. Olen hoikka ja liikun tosi paljon. Kasvojen iho näyttää kärsineeltä,liian veltolta. En oikein usko mihinkään voiteeseen kun joku ihotauti lääkäri sanoi jossain haastattelussa että ne aineet joita niissä on, ei oikeasti läpäise ihon pintakerroksia. No olen saanut jonkin verran apua -ainakin iho näyttää heleämmältä- mikroneulauksesta. Siinä pienen pienet neulaset tekevät ihoon reikiä ja siten boostaavat ihoa valmistamaan kollageenia ja niistä aukiolevista kanavista sitten (hyvälaatuisten) voiteiden tehoaineet pääsevät vaikuttamaan ihon sisälle. Voin lämpimästi suositella. 

Vierailija

Rouva 53 vastaa :). Kaikki aina kadehtii, kun olen niin hoikka mutta tosi on , että näyttää ryppyisemmältä, kun on laiha. Minkäs teet. Vaikka mitä söis niin ei paino nouse. Mutta kiitos mikroneulausvinkistä Olen myös lukenut, että joku on kokeillut akupunktiota kasvoihin. Onko kenelläkään siitä kokemusta?

Vierailija

Silmälasit eivät kyllä tuo "vanhaa näköä", jos pokat on valittu oikein. Voivat ennemmin piristää ulkonäön virkistäväksi. Kannattaa kokeilla eri liikkeissä ja eri asiatuntijan voimin. Jos silmälasit vanhentavat silloin on yksinkertaisesti valittu väärä malli, joka ei korosta kasvojen muotoa.. Rohkeutta vaan kehiin! eikä aina niitä perusjuttuja. Kannattaa valita nuori mies optikkoliikkeestä, joka valitsee ne kehykset. He sanovat suoraan mikä sopii ja mitä taas ei!

Vierailija

Mikroneulaus on tosi hyvä ihon kimmoisuuden palauttamiseen. Itselläni on iho veltostunut ja lisäksi on ihon epätasaisuutta nuoruusiän aknen jäljiltä. Mikroneulaus on toiminut minulla, samoin kevyet happokuorinnat. Suosittelen kyllä.

Vierailija

Ota lainaa ja pistä itses kuntoon! HAmpaiden valkaisu, silikonit, botoxia, kulmien ja ripsien värjäys, kyllä siinä itsevarmuus nousee. :) Lue mun kokemuksia aiheesta, jos haluat niin TÄSTÄ.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat