Kommentit (8)

Vierailija

Hieno artikkeli. Samaistuin täysin. Anna olet hirveän rohkea, ja olen kiitollinen että toit tarinasi julkisuuteen. Itsellä samat fiilikset. Ei tosin väkivaltaisuutta, mutta pettämisen on kokenus täsmälleen samoin tuntein.

Mukavaa syksyä Annelle ja kaikkea hyvää!

Vierailija

Valitettavasti tuttua puhetta. Kokemuksesta voin kertoa että juuri noin käyttäydyin ja täsmälleen noin ajattelin ensimmäisen väkivaltakokemuksen jälkeen. On helppo julistaa ettei aio enää sietää sellaista, vaan kyllä se niin on, että kaikkeen tottuu...jopa siihen väkivaltaan. Sanon että ihme on, jos tämä liitto säilyy. Toki toivon kaikkea hyvää Annalle.

Vierailija

Samoilla linjoilla vierailija 3/4 kanssa. Ja saman voin minä myös kokemuksesta sanoa, kun puolen vuoden jälkeen palasin yhteen miehen kanssa joka oli minut pahoinpidellyt, ja mihin suhde olikin päättynyt. Mies vannoi muuttuneensa, oli kuulemma käynyt terapiassa ym. 2  viikkoa yhteen paluumme jälkeen mies melkein tappoi minut. Ja olisi varmaan onnistunut ellen olisi päässyt karkuun parvekkeelta hyppäämäällä. En tosin silti usko että ihan kaikki väkivaltaa naiseensa käyttäneet miehet uusivat tekonsa, muta suurin osa niin kuitenkin tekee. Itse olen ollut kolmessa väkivaltaisessa suhteessa, eikä missään niistä väkivalta loppunut vain paheni, päinvastaisista lupauksista huolimatta.

Vierailija

Ei kai siinä mitään erityisen rohkeaa ole, että kertoo joidenkin muiden moraalisesti arveluttavasta käytöksestä.

Rohkeutta, jos sitä sanaa halutaan käyttää, olisi kertoa esim. siitä, kuinka itse on ollut väkivaltainen hullu parisuhteessa ja hakannut lapsetkin siinä ohessa.

Miksi naisten rohkeus on usein sitä, että kerrotaan miehestä asioita?

Jos mies kertoisi puolisostaan tai ex:ään ikäviä asioita, niin miestä kutsuttaisiin katkeraksi paskaksi. Ja mammariksi.

Vierailija
Vierailija

Valitettavasti tuttua puhetta. Kokemuksesta voin kertoa että juuri noin käyttäydyin ja täsmälleen noin ajattelin ensimmäisen väkivaltakokemuksen jälkeen. On helppo julistaa ettei aio enää sietää sellaista, vaan kyllä se niin on, että kaikkeen tottuu...jopa siihen väkivaltaan. Sanon että ihme on, jos tämä liitto säilyy. Toki toivon kaikkea hyvää Annalle.

No helpossa on sinunkin tottumisesi, jos ensimmäisen lyönnin jälkeen olit jo tottunut. Jos olisit lukenut jutun, tietäisit, että Anna ei anna itselleen lupaa tottua, hän ei siedä toista lyöntiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat