Vanessa Kurrilta kysytään, mitä hän aikoo tehdä elämällään: ”Minulla ei ole koskaan ollut urahaaveita”

Vanessa Kurrilta kysytään, mitä hän aikoo tehdä elämällään: ”Minulla ei ole koskaan ollut urahaaveita”

Vanessa Kurri sanoo olevansa keskitien kulkija: "En ole koskaan hurahtanut mihinkään tai kokenut tunteiden vuoristorataa.”

Vanessa Kurri teki unelmakartan, jossa hän kävi läpi toteutuneita ja toteutumatta jääneitä haaveitaan sekä tulevaisuudenunelmia.Lue koko juttu

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Koen vuosi vuodelta enemmän, että en tarvitse mitään, Vanessa sanoo.

Siis puhuu varmaan rahasta ja tavarasta. Eikös tämä Jari ole miljönääri ja perhe varmaan muutenkin hyvin toimeentuleva? No onko ihme jos ei tarvitsekaan mitään, kun kaikkea jo on! Näin puhuvat vain rikkaat. Eri asia on vaikka työttömällä tai kolmen lapsen yksinhuoltajalla, jolla rahat on koko ajan tiukalla.

Muuten tämä Vanessa vaikuttaa ihan fiksulta naiselta, kun jutun luki.

Onnellinen perheenäiti ja hoitsu

Kiva kun kaiken saa toisen kustannuksella,loikoilee vaan kotosalla ja ukko tuo tilipussin.Minullakin neljä lasta mutta olen silti tehnyt palkitsevaa työtä hoitoalalla ja kouluttautunut vielä vaativinkiin tehtäviin.En voisi elää tuollatavalla,elämä lipuu ilman mitään kosketusta yhteiskunnan hyvinvoinnille,kokee että itse on maailman napa,en arvosta tyhjää pääkoppaa enkä siipeilyä.Missikin voi osallistua yhteiseen hyvään,lapset ja perhe kasvaa ja kehittyy siinä mukana.En voi kuin sääliä,paljon jää tekemättä ja kokematta,mutta glamour on kiva ala.Onnea.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat