Hajukumeja & elektroniikkaa! 12 koulumuistoa, joiden merkityksen ymmärtävät vain 1980-luvun koululaiset

Hajukumeja & elektroniikkaa! 12 koulumuistoa, joiden merkityksen ymmärtävät vain 1980-luvun koululaiset

Ope ei ymmärtänyt, ettei elektroniikkapeliä VOINUT lopettaa kesken pelin.

Vain 1980-luvulla koulua käynyt voi tietää, miten katkeraa on, kun opettaja keskeyttää hyvin edenneen Donkey Kong -pelin. Tässä tusina koulumuistoa tiputanssin ja törsäämisen vuosikymmeneltä.Lue koko juttu

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kasariteini

Eipä ollut Lion-patukoita kasarilla. Se oli Suomessa brändätty uudestaan Big Cat -nimellä, aivan kuin Twix, joka tunnettiin nimellä Raider. Tietokoneita, ja ihan värillisinä, TV oli näyttönä, oli jo ihan vuosikymmenen alussa. Moni muistanee vaikka Commodore 64:n. Teinari taas oli enemmän 70-luvun juttuja, kasarilla tehtiin moiset omiin vihkoihin tai täytettiin ystäväkirjoja. Ei ole tainnut jutun kirjoittaja olla ollut nuori kahdeksankymmentäluvulla. :)

Vierailija

Kasariteini kirjoitti:
Teinari taas oli enemmän 70-luvun juttuja, kasarilla tehtiin moiset omiin vihkoihin tai täytettiin ystäväkirjoja.

Kyllä meillä oli Teinarit kovassa käytössä vielä 80-luvun lopussa Helsingissä, kun olin 14-15v. Ystäväkirjat taas kuuluivat lapsuuteen, ei niitä enää kukaan yli 12-vuotias täytellyt :D

Vierailija

Vierailija][quote=Kasariteini kirjoitti:

Kyllä meillä oli Teinarit kovassa käytössä vielä 80-luvun lopussa Helsingissä, kun olin 14-15v. Ystäväkirjat taas kuuluivat lapsuuteen, ei niitä enää kukaan yli 12-vuotias täytellyt :D

Teinarin painaminen lopetettiin 1984...

Vierailija

Mihin unohtuivat kovisten suosikit Twisted sister, WASP, Mötley Crue, Kiss ja Skid Row? Ei kukaan poika voinut mistään Duran Duranista tykätä.

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Kasariteini kirjoitti:

Teinarin painaminen lopetettiin 1984...

Ei varmasti lopetettu, mulla on lukuvuoden 86/87 teinari vieläkin tallella. Vai puhutko nyt ihan jostain muusta kuin Teinikalenterista, jonka nimi muuttui 80-luvun loppupuolella virallisestikin lempinimelleen eli Teinariksi?

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat