Pettynyt

Tilanne, törmäät tinderissä mieheen, joka erottuu muista heittämällä vaikka oot roikkunut sielä kohta kaksi vuotta. Oot saanut häneltä superliken, kädet melkein täristen mietit mistä painat ettei match mene vahingossa roskiin. Onnistuit, juttu alkaa luistaan ja puhutaan paljon myös syvällisempiä asioita. En oo koskaan ihastunut netin kautta mutta jotain sellasta tässä oli heti. Näimme melkein heti, kovat oli odotukset ja nekin ylittyi. Ei harrastettu seksiä, käytiin kävelyllä ja juttelimme.

Pauu maanpinnalle. Match näkee ign kautta meidän yhteisen kaverin joka yllättäen on hänen parhaita kavereita. No tämä yhteinen kaverimme on myös mun tinder match, jonka kans olen harrastanut seksiä kerran muutama kuukausi sitten. Siinä ei kuitenkaan missään vaiheessa ollut ajatusta mistään isommasta, pelkästä hauskanpidosta ainoastaan. Nyt tämä match, joka vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta (kuten näköjään onkin), haluaa lopettaa meidän jutun koska olen säätänyt hänen kaverinsa kanssa. Ymmärrän matchia, mutta antaisitteko itse kuitenkin mahdolliuuden? Vai tulisiko tästä ongelmia myöhemmin? Tehtyä en voi perua enkä ois mistään voinut aavistaa että törmään entisen panon hyvään kaveriin, joka vielä vaikuttaa unelmien mieheltä.

Iät 30 molemmin puolin. Kaipaan vertaistukea, tai jotain näkökulmaa mistä lähden asiaa tarkastelemaan. Toivottavasti teksistä saa irti asian pointin.

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat