Rakkauden tuolla puolen -jatkokertomus

Vierailija

Tyttären Me Naiset-numeroiden lukijana laitan palautteen tälle palstalle. Olen lukenut lehteänne vuosikausia. Lehtenne taso on parantunut tasaisesti ja toimittajat tuntuvat osaavan asiansa - mielenkiintoisia, monipuolisia juttuja niin tavallisista ihmisistä kuin julkkiksistakin - jälkimmäisistä usein vielä aivan uudesta näkökulmasta. Viikon olennaisista en ole koskaan erityisesti innostunut - mollaava tyyli ei ole koskan kuulunut omaan tyylivalikoimaani - ehkä pari kertaa vuodessa siltäkin palstalta saattaa löytyä joku hymyn nostattama juttu.

Jatkokertomukset ovat olleet upeita - usein olen malttamattomana odottanut seuraavan numeron saamista - minulle myös jatkokertomus-palstalla olleet henkilötarinat ovat olleet mielenkiintoista luettavaa. Tänä aamuna lopetin Petri Karran kirjoittaman jatkokertomuksen - tyttäreni oli pystynyt lukemaan ensimmäisestäkin osasta vain pätkän ja lopettanut siihen. Minä sinnitelin loppuun asti löytääkseni edes jotakin...... Dialogi tarinassa oli niin epäaitoa, että se ei edes naurattanut - tarina jätti täysin kylmäksi ja se kai on pahinta, mitä tarina voi tehdä. Jutussa oli niin epäaito tunnelma ja tarina pohjalla, että siitä ei saanut mitään irti - kuten joku oli oli todennutkin - keskustelu oli todella tekofilosofista. Ko kirjailijan nimi ei sanonut mitään ennen tätä juttua eikä todellakaan kiinnosta tutkia, mitä muuta hän on saanut aikaan.

Nyt odotan innolla seuraavan jatkokertomuksen tarinaa. Uskon, että sillä saan poistettua pahan maun suustani ;)

Lopuksi vielä kiitos laadukkaasta lehdestä - tekevälle sattuu ja virheistä oppii ;)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat