Baarimikot kertovat nyt, millaiset asiakkaat ovat kaikista pahimpia – ”Tilataan betonivesi ja tarkoitetaan lonkeroa”

Baarimikot kertovat nyt, millaiset asiakkaat ovat kaikista pahimpia – ”Tilataan betonivesi ja tarkoitetaan lonkeroa”

Alkoholi tuo ihmisistä esiin monenlaisia piirteitä. Muistetaan kuitenkin käytöstavat myös viihteellä.

Me Naiset selvitti, millaista käytöstä tiskin takana olevat baarityöntekijät toivovat asiakkailtaan. Älä pelkää, ei ole mitään rakettitiedettä!Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti tilaus valmiiksi. Älä jää tiskille jaakaamaan.
Mutta muista hyvänä asiakkaana silti kysyä baarimikon suositukset ja kokeilla uutta.
Eli tiskille mennessäsi tiedä valmiiksi, mistä työntekijä pitää ja mitä hän suosittelee. Vai siten voit tilata reippaasti uutta maisteltavaa.

Muista myös tipata koska harmaata taloutta pitää aina tukea, kysy vaikka baarimikoilta ja tarjoilijoilta. Tippaa varsinkin silloin, kun viis sun jälkeen tiskille tullutta on saanut jo juomansa ja olet vartin omaa oluttasi odotanut. Jonka tuoppiin laskeminen tosin vituttaa koska baarimikko ei tykkää myydä aina sitä samaa, mutta vielä enemmän vituttaisi ruveta suosittelemaan yhtään mitään.

Jää kotiin, ei vituta kaikki niin kovin paljon. Kaikki voittavat

Kiltti tyttö

Eli olen aikalailla ihanneasiakas. Jonotan/odotan kiltisti vuoroani, tervehdin ja olen päättänyt tilaukseni etukäteen ja kortinkin otan ajoissa esille. Ja loppuun aina kiitos! Tai siis olin tällainen asiakas, en enää harrasta baareja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Käyn joko pienemmissä paikoissa, joissa ei ole ruuhkaa tai sitten ruuhka-ajan ulkopuolella. Näin ei tarvitse jonottaa ja saa myös pyytää suosituksia ja miksei heittää (tyhmää) läppääkin, kun on ensin tutustunut. 

Vierailija

Ainakin yksi baarimikko ihastui aikoinaan minuun, siitä ei kuitenkiaan lopulta syntynyt mitään sen enempää ja hyvä niin kun tyypin todellinen luonne lopulta paljastui.

Tantta

Huonoin baarityöntekijä on sellainen joka valitsee seuraavan asiakkaan ns. pärstäkertoimen mukaan. Olen itse + 40 v. nainen ja saan aina odottaa tiskillä. Varsinkin, jos baarin takana on nuoria miehiä, joille taidan olla näkymätön.  Usein nämä kollit yrittävät vielä naurattaa nuoria naisia. Ja sitten, kun minut vihdoin huomataan - usein 15 -20 min myöhemmin on "palvelu" töykeää ja kaiken lisäksi vielä joko teititellään tai rouvitellaan. Sehän vasta tunnelman pilaakin.

Oho

Yli 15 vuotta olen baarimikon hommia tehtyt, ja rakkaudesta lajiin. Edelleenkin toivoisin asikkailta ns. tilannetajua. Vislaaminen, sormien napsuttelu, huutelu tai tiskiin naputtelu (hyvä tarjoilija tunnistaa, onko kyse levottomuudesta vai tahattomasta eleestä) on mulle huonoa käytöstä. Olen saanut itse jopa haukut asiakkaalta, koska olen itse hellepäivänä ja kiire iltana ottanut kesken työni, vichy huikkaa, kuulema Hänen tilauksensa on tärkeämpi, kuin henkilökunnan oma nesteytys. Viereinen asiakas pelasti iltani ja sanoi, että pidä nyt kunnon juomatauko, sillä hänellä ei ole kiire.
Keskity tarjoilijaan, eikä puhelimeen, tai selän takana seisovaan kaveriin.
En myöskään ymmärrä, nykyisin sitä, että mielitely, nöyristely, ja suoraan sanottuna hillitön perseen nuolenta, sekä hymy perseessä oleminen, koetaan hyväksi asiakaspalveluksi. Hyvä asiakaspalvelu on ystävällistä, toista ihmistä kunnioittaa ja arvostavaa. Olen inhimillinen ihminen, huonoinen- ja hyvinepuolineen. Yritän pitää huonen päivän piilossa, mutta joskus käy vahinko. Asiakaspalvelija tai asiakas, ihmisiä molemmat virheineen.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat