Artikkelista: Miksi korvavahaa ei saisi poistaa pumpulipuikolla?

Kommentit (9)

Vierailija

Kalautettiin nuijalla päähän, niin vaikut irtosivat. Ja keski-ikähän oli 30 vuotta, ei siinä ajassa paljon vielä vaikkua ehdi kertymään....

Vierailija

Varmaan niin on ettei saa pumpulipuikolla kaivella korvaa kun lääkäri sanoo.Itse kaivelin kun on kutissut korvat hirveästi,kyllä ne tutkittukin on,mutta se liuos mitä sain auttoi kutinaan vain sen aikaa kun sitä oli.

Vierailija

Minulle lääkäri sanoi, että kun kaivaa korvaa Topzilla, niin vaha ei lähde pois, vaan painuu yhä alemmas ja paakkuuntuu siinä - tilanne siis vain pahenee. Terveyskeskuksessa ruiskuttavat vettä korvaan, ja se yleensä auttaa puhdistamaan korvakäytävän.

Pahimmassa tapauksessa vanupuikko saattaa jopa puhkaista kalvon korvassa.

Vierailija

Joka ikinen päivä olen korvani pessyt pumpulipuikolla suihkun jälkeen. Usein siis parikin kertaa päivässä. Olen 31-vuotias mies, eikä ole pahemmin korvatulehdukset vaivanneet.. Ei muuta kuin pitäkää ällöt korvavaikkunne!

Vierailija
Vierailija

Joka ikinen päivä olen korvani pessyt pumpulipuikolla suihkun jälkeen. Usein siis parikin kertaa päivässä. Olen 31-vuotias mies, eikä ole pahemmin korvatulehdukset vaivanneet.. Ei muuta kuin pitäkää ällöt korvavaikkunne!

Tuttavapiiriini ei kuulu ketään, joka ei putsaisi korviaan topsylla päivittäin. Eikä heistä yhdenkään korvia ole huuhdeltu paakkuuntuneen vaikun vuoksi. 

Miten korvat putsataan ellei topsyllä???

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat