Artikkelista: Mitä voi tehdä, kun mies laukeaa liian aikaisin?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Muovinen tai kuminen penis rengas löytyy halvemmalla vaikka autojen varaosa kaupasta.
Jos laukeaa liian aikaisin, niin sitten uusinta kierros.
Tai esileikki + miehen laukeaminen ja sitten itse akti toisena kierroksena tai mies antaa ensin sormin ja suulla naiselle orgasmin, tai useamman ja sitten itse akti.

Asento vaikuttaa myös paljon, nainen ratsastaa ja mies on "lahna" kestää pidempään.

Vierailija

Artikkelin ajattelutavassa on jotain vikaa.. mikä helkutin naisenpalvelija miehen pitää olla, sillon tulee orgasmi kun hyvältä tuntuu ja miksi sen jälkeen kukaan haluaisi penisrenkaalla väkisin erektion enää saada?? Naiset pystyy saamaan sen orkkunsa kyllä ihan nopeastikin kun hoitaavat estot ja peikot mielestä pois ja ottamalla aktiivisen asenteen OMAAN orgasmiinsa.

Vierailija

Miksi aina puhutaan miehen "laukeamisesta"? Onko penis jonkinlainen ase? Eikö ole paha asia, jos ase laitetaan vaginaan? Omituinen kulttuuri tämä.

Vierailija

minun mieheni kans tulee aina ennen 10 minuuttia... heti kun pääsen kunnolla fiilikseen hän tulee.. jos lasketaan mukaan vielä kunnon kiihottava esileikki mies kerkee vain käydä sisälläni.
Minun tekee mieli huutaa seksin jälkeen mutta olen saanut aina itseni rauhoitettua kun hengitän kerran sisään ja ulos. 

olen keskustellut mieheni kanssa tästä, olen kuulemma ''liian'' seksikäs. Mitä pitäisi tehdä?Olla imarreltu vai keksiä ratkaisu. Mieheni on kerran saanut minut tulemaan muutama vuosi sitten. Ei tykkää antaa suuseksiä.

Mitä pitäisi tehdä?

Vierailija

Minusta se on aika vakava ongelma,jos sinä et kerkeä nauttia. Hanki leluja ja pyydä että miehesi tyydytää sinut ensin tai hänen laukeamisen jälkeen.Muuten sinulta voi mennä mielenkiinto koko asiaan ja se on tosi harmi.Sit on taas yksi mies lisää valittamassa kun nainen ei anna.

Vierailija

Mies saattaa tulla muutamassa sekunnissa (pahimmassa tapauksessa) mutta naiselta menee laukeamiseen nopeimmillaankin muutama minuutti. Suhteen kannalta on parempi, että molemmat osapuolet saa seksistä jotain, mitäs järkeä on yhdessä seksiä harrastaa, jos toinen joutuu hoitelemaan itsensä. ITsekäs mies, joka ei rakastellessa halua mitään hyvää naiselleen tehdä. Suihinotto myös naiselle tuntuu niin erilaiselta kuin runkkaus, kyllä mies sen tietää itsekin. Miksi siis naisen pitäisi itsensä hoidella, kun mieskin on vieressä?? Parhaiten mies saa treenattua lisäaikaa on pitää pieniä taukoja (juomatauko/röökitauko..pois sängystä!) yhdynnän aikana tai pysäyttää liike ja rentouttaa itsensä. Eikö miehistäkin orgasmin pitkittäminen tunnu hyvältä? Ainakin olen niin kuullut ;)

Vierailija

Harjoituksen puutetta sanon minä. Jokapäivä vähintään kerran niin kymmenen vuoden kuluttua kestääkin sitten vähintään 10min. Nimim. kokemusta asiasta omaava.

liian nopea

Viimeksi kun sain niin kaksi työntöä ja se oli siinä. Ei tyttöystävä tykkää kun en ikinä kestä yli 5min. Pisin aikani masturboinnissa 4min ja yhdynnässä 6min.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat