Nyt selvitetään, mikä on paras ja pahin horoskooppimerkki – kysely paljastaa, mitä muut ajattelevat sinun merkistäsi

Nyt selvitetään, mikä on paras ja pahin horoskooppimerkki – kysely paljastaa, mitä muut ajattelevat sinun merkistäsi

Minkähän merkin edustaja se siinä köllöttelee?

Ken on heistä kaikkein kauhein? Sehän se parhauden lisäksi kiinnostaa. Kerro mielipiteesi! Lue koko juttu

Kommentit (5)

Skorpioni

Hölynpölyä. Olen skorpioni. Esimieheni ja työkavereideni mukaan huippusosiaalinen ja empaattinen tyyppi. En koskaan käytä aikaa jonninjoutavaan kiukutteluun, vaan haen diplomaattisia ratkaisuja.

Kokemuksen mukaan tuo vaaka horoskooppina sitten on erittäin ailahteleva, häilyvä ja päättämätön luonne.

Itse olen kokenut, että ravut, kalat ja kauriit ovat usein mukavimpia luonteeltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

vaaka ei ole mikään haaveilija se on enimmäkseen seura-ihminen ja rapu taas on haaveilija mutta hyvä perheen emäntänä,kalat ovatkin luotseja ja sen sellaisia

Vierailija

Kuka se kissan hännän nostaa muu kuin kissa itse,kun kehuu itseään?!

Horoskoopeissa on paikkansa pitävyyksiäkin mutta lopullisen luonteen määrää astrologin mukaan tarkka syntymäaika kellon mukaan.

Itse sanoisin kaksosten olevan jakomielisiä,edessä sitä takana tätä.Oinas itseppäinen,samoin härkä.Rapu koti-ihminen,Leijona on myös määrätynlainen isottelija,neitsyt todellakin pikkutarkka ja pedantti,vaaka juuri päättämätön kaunosielu,skorpioni on skorpioni😬jousimies ei jousta,eriskummallinen otus,kauris omanlaatuinen,vesimies on hauska,sopeutuva,boheemi iloittelija,kalat herkkäsieluinen taistelija.

Ja kaikki nämä ovat tuttavapiirini ihmisiä,joten kokemuksen kautta.

kuikiu

Skorpioni kirjoitti:
Hölynpölyä. Olen skorpioni. Esimieheni ja työkavereideni mukaan huippusosiaalinen ja empaattinen tyyppi. En koskaan käytä aikaa jonninjoutavaan kiukutteluun, vaan haen diplomaattisia ratkaisuja.

Kokemuksen mukaan tuo vaaka horoskooppina sitten on erittäin ailahteleva, häilyvä ja päättämätön luonne.

Itse olen kokenut, että ravut, kalat ja kauriit ovat usein mukavimpia luonteeltaan.

Mitä hienoa on ns. "huippusosiaalisuudessa"? Mielestäni se on turruttavaa. Itse olen rapu ja nouseva skorpioni, luultavasti melkoinen combo siis :D Ja itse en myöskään oikein tule juttuun ilmamerkkien kanssa, epärehellisiksi paljastuneet joka ainoa kerta.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat